Nebunia vine gratis la muncă !

luni, 23 februarie 2009 ·

De câte ori nu am glumit între noi despre nebunie? Sau cât de repede ne-am grăbit să afirmăm despre cineva că este un nebun/ă? Folosim termeni fără să-i înţelegem sau cel puţin fără să conştientizăm că putem răni grav pe cineva cu ei.
„Nebun- cel puţin intitulat, dacă nu periculos”
„Nebunia la locul de muncă - problema invizibilă a incadrării în muncă”
No na chestie.

– îmi plac „nebunii”, dar nu cei periculoși.

Sunt multe companii care nu oferă angajaților săli de recreere, fie din lipsă de spațiu, fie pentru că angajatorul nu consideră că este nevoie. Angajații nu sunt niște mașini care lucrează cu o performanță egală zi de zi. Ei trebuie motivați nu numai cu măriri de salariu, ci și cu spații de recreere, în care să se relaxeze sau să se inspire. În România, mărimea biroului și accesul la beneficii este direct proporțional cu statutul ierarhic în companie. Există totuși firme, mai ales cele care au un număr mediu și mare de angajați, care se preocupă cu seriozitate de problema spațiului destinat angajaților.
Psihologul consideră că indiferent dacă este vorba despre o munca creativă sau nu, un spațiu de recreere poate fi pentru angajat o sursă de confort, relaxare și inspirație. Oamenii au nevoie de încurajare. Nu pot da ce e mai bun din ei doar pentru bani. Dacă acest lucru se întâmplă, e foarte rar și pentru perioade scurte de timp, iar mărirea salariului nu poate merge foarte departe și nu mai funcționează oricum, după un timp, ca factor motivator. „Ulterior, asteptările se schimbă, și dacă omul nu primește considerația de care are nevoie, va încerca să echilibreze sentimentul de inadecvare scăzându-și performanța și implicarea. Cel care pierde este tot angajatorul", mai spune psihologul.

Deja am trecut într-o altă extremă, eu vroiam doar să scot în evidență că dacă ai un „nebun” la serviciu, te poți alege cu anumite facilități, cum ar fi fardarea moca și de durată relativ medie....


PS : apropos de accindente :
Accident la locul de muncă. Bulă este anchetat în legatură cu moartea lui Ion.
Polițistu:
- Mă, Bulă, cum a murit Ion?
- Păi înjura și Dumnezeu l-a pedepsit.
- Cum înjura, mă?
- Pai tot zicea "Bulă, în Dumnezeu' mătii, nu mai zgâlțâi schela....

2 comentarii:

evir11 spunea...
23 februarie 2009 la 22:35  

nasoale accidente, mai ales ultimul!

Sydy spunea...
28 februarie 2009 la 14:56  

=)) =)) =)) nasol, cu accidentele la munca...
Si despre spatii de recreere...pe putini patroni ii intereseaza asta e trist

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker