Curve și sfinți !

sâmbătă, 28 februarie 2009 ·



Mă gândeam dăunezi la un LCD, sunt obsedat de un televizor LCD Samsung.. și mă tot întreb la ce mi-ar folosi. Nu mai găsești nimic interesant la tv, NIMIC. Românul caută doar scandalul. Ceva util, folositor, de luat în seamă, de arătat la copii...nexam. Cum să cauți doar scandal, violență? Cum să promovezi doar prostie, hoție, curvăraie, corupție, incultură, scandaluri sexuale.
Nu mai au nici un scandal important de relatat? Inventează unul nou. Îi dăm niște bănuți la o cretinoidă să se dea răpită câteva zile ( plictisitor – m-aș fi uitat cu o deosebită plăcere la sfârșit, câți ani de pușcărie face, câți bani trebuie să plătească celor care au anchetat cazul pentru timpul pierdut ), chemăm un retardat în platou să ne arunce în tomberon, inventam relații gay și certuri cu umflate ofticate pe tâmpite siliconate.
Eu am treabă doar cu televizorul, că și presa e plină de așa ceva, la colț de stradă dai tot de un scandal, de o bârfă. Dacă stau bine să mă gândesc, toată țara e plină de acestă boală.
De ce să-mi cumpăr un LCD? Merită investiția?
Unii prind 70-100 de programe. Eu abia vreo 30, și dacă mai fac încă o selecție, abia dacă mă uit la vreo 10 programe.
- Ai văzut ce scandal a fost aseară pe OTV?
- Nu prind postul respectiv !
- Cum nu?!
- Nu-l suportă televizorul, nu-l memorează.

Și multe alte posturi nu pot bagă în memoria televizorului. Nu le suport !
Apoi mă întreb de ce dau atâția bani pe cablul TV... mă resemnez la gândul că am programele de la Discovery și cele de sport, adică Eurosport, că cele românești sunt ca și celelalte posturi tv axate pe scandal.
Atât în societate, cât și în fotbal, ne raportăm la o oaie. Alte țări au un leu, un vultur, un dragon.. dar nu, noi avem o oaie, și culmea, o și promovăm zi de zi, că e incultă, ne place cum înjură, cum sfidează legea, lumea, țara.
Apropos de fotbal.. M-am întrebat la un moment dat de ce i-au dat ăia ( CFR Cluj/ Vaslui ) pe români afară din lot şi au adus numai străini. Pentru că oamenii ăia chiar vor să facă ceva, ai noştri vor să se ducă în cluburi. Dinamoviştii să cânte imnul lu’ Steaua şi invers, adică ce altceva? Să-şi ia maşini şi să se însoare cu fotomodele şi cu din astea care prezintă meteo.
Ei nu se uită la campionatul din Anglia? Nimeni nu își mai alege un model de viață? Ăia de dincolo sunt şi spălăţei, sunt şi curăţei, mental vorbind, au o anumită demnitate, conştientizează foarte bine, uneori chiar abrupt, ceea ce reprezintă pentru societatea din care au ieşit, pentru cartierul din care au plecat, orizontul de aşteptare pe care-l au copiii de la ei.
Asta e dincolo, în Vest, la noi a apărut fotbalistul manelist; gângav, incult, doar nu tre¬buie să ştie să vorbească, el trebuie să dea cu piciorul în minge.
Deci ! Problema românilor e că au amestecat curvele cu sfinții. Nu mai poți face diferența între ei.
Mai pot exemplifica, dar o lungesc degeaba, oricum eu vreau doar să-mi cumpăr un televizor LCD Samsung.

2 comentarii:

Anonymous spunea...
28 februarie 2009 la 12:29  

corect...in romania, televizorul arata mai mine cand e oprit :)

Sydy spunea...
28 februarie 2009 la 14:34  

Cam asa e cu programele romanesti si in plus de asta daca dai de pe un canal pe altul cand sunt stirile...sunt aceleasi :)...Oricum investitia e destul de mare :) dar merita chiar si de design =)) si oricum sunt celelalte programe buna cum ar fi discovery si ACASA =)) =))...cu ala chiar l-ai virusa =))

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker