Moș Crăciun ?!?

sâmbătă, 20 decembrie 2008 ·



De când am învățat să scriu ( asta se întâmpla prin clasa a șasea ), ți-am trimis nenumărate scrisori, în speranța că măcar odată ai să-mi răspunzi. Nu ai făcut-o și asta m-a întristat foarte tare...Foooarte taaaaare!...Atât de tare încât i-am cerut Iepurașului de Paște să-mi aducă un cadou mai original, adică un radar rusesc de ultimă generație, care poate detecta și musca ratăcită în curul renului ăla de-i zici tu Rudolf și un lansator de rachete capabil să doboare respectiva muscă cu ren cu tot... Am fost tare supărat.
De curând am văzut o poză cu tine, văd că nu o duci prea bine. Acum te înțeleg de ce nu ai dat curs nenumăratelor mele scrisori.
Îmi este frică să-mi las fiica să-ți scrie.…

1 comentarii:

Sydy spunea...
29 decembrie 2008 la 11:13  

Cred ca este un fals...chiar nu cred ca asa arata Mos Craciun...refuz sa cred asta...
Eu il vad in personaj, bland si foarte prietenos, iar pe acesta il vad punand bombe in jucarii =))

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker