Doliu Național !

sâmbătă, 11 octombrie 2008 ·

















... de mult, tare de mult, când lumea încerca să prindă glas, când nimeni nu știa de impozit, motorină si euro2, când încă mai existau zâne și crai, în vremuri tare străvechi, s-au nascut doi copii, Mulțumesc și Te rog.. ei au crescut mari si frumoși alături de părinții lor, Bunul Simț și Educația, îi vedeai la tot pasul, toată lumea vorbea despre ei cât erau de cuminți și educați...


.. de mic mama mea îmi povestea de acești copii, cât erau ei de civilizați, cum își respectau părinții, ce frumos se comportau cu cei din jurul lor, cât erau de ascultători, tot timpul au fost un exemplu în educația mea și așa am ajuns să-i cunosc, să-i văd la tot pasul…prin ’89 i-am întâlnit ultima oară...eram la intrarea unui magazin, din el ieșea o tânără mamă, am ajutat-o să iasă cu căruciorul, atunci l-am văzut pe Mulțumesc.. într-o altă zi, vecinul de la II, m-a rugat să-l ajut la niște lecții, atunci l-am întalnit și pe Te rog...


... în urmă cu mulți ani, zeci de ani, vrajitoarele cele rele, sătule de cât de mult vorbea lumea de cei doi copii, cât erau de lăudați, pline de ciudă și mânie au născocit un plan ca să-i omoare. Trebuia să facă cumva să scape de ei și pe întreg pământul să se nască alți copii, creație proprie, astfel au făcut-o pe Mama Natură de România. În fundul pământului, unde nimeni nu putea ajunge, au pus-o să dea naștere la cați mai mulți copii, o sumedenie…

Planul a fost bine pus la punct, mii de copii erau pregatiți ca să ajungă în toate casele.. le mai lipseau acel momentul prielnic ca cei doi copii, Muțumesc și Te Rog, să fie omorâți… și l-au găsit… revoluția din 1989, atunci au murit mulți oameni în stradă, tot in acele zile au murit si Mulțumesc și Te rog, uciși mișelește de cei care vor deveni viitorul țării...mulți i-au plâns, mulți i-au jelit, și astăzi li se mai simt lipsa...părinții lor, Bunul Simț si Educația , distruși de pierderea copiilor s-au ascus în cea mai adâncă pădure… nu i-a mai văzut nimeni de atunci…

După atâția ani, mergând pe stradă, mai întorc capul, sperând să-i mai zăresc măcar o dată, dar au murit, nimeni nu-i mai poate aduce înapoi.

Sub apartamentul meu s-a mutat de curând o nouă familie… pe la două noaptea mă urlau manelele, am coborât până la ei, să-i anunț că unii merg la serviciu de dimineață. După câteva discuții, am aflat că ei sunt fam. Ne doare-n pwlă. La coadă la Bancă, un tip s-a băgat în față, l-am apostrofat, el face parte din fam. Ce vrei bă. În discoteca am fost călcat pe picior de către un tip, am ridicat privirea la el, am mai descoperit o familie, fam. Vrei scandal…

Multe familii au apărut de atunci...

fam. Bă,

fam. Mă,

fam. Dă-mi,

fam. Sunt Șmecher,

fam. Tata e Patron,

fam. Am Pile

fam. Am Mașină Sunt Ciumeg


Frumoasă țară !!!

16 comentarii:

LAILON spunea...
11 octombrie 2008 la 20:43  

Ăsta e necrolog??

LAILON spunea...
11 octombrie 2008 la 20:53  

Bine le mai zici tu nene Mugurele... după cum bine ştii.. lumea nici nu mai salută măcar... de cei doi copii nici nu mă gândesc să poată avea un come-back vreodată după felul cum merg lucrurile... Drept e, trăim şi fără ei că .. uite încă trăim dar.. nu-i tot una...

Dan spunea...
11 octombrie 2008 la 23:31  

daca scoti faza aia care e scrisa cu rosu o sa te respect o viata.

Dolan spunea...
12 octombrie 2008 la 00:14  

No bun, acum sa povestim si despre doliu :)

Evir11... spunea...
12 octombrie 2008 la 23:22  

super!

lili spunea...
13 octombrie 2008 la 13:10  

Ai dreptate Lele, au disparut,..., chiar daca am auzit despre niste aparitii fantomatice...
Sti eu inca mai cred in Bunul Simt. Zici ca sunt naiva? Sau ptr ca traiesc prea departe de miezul actiunii?

Dolan spunea...
13 octombrie 2008 la 13:13  

Fiecare vede si percepe lucrurile cum vrea.. eu sunt mai pesimist. Am inceput sa sufar de empatie :)

Anitha spunea...
13 octombrie 2008 la 16:17  

Cea mai frumoasa poveste!!!Cruntul adevar super frumos imbracat in aceasta poveste...pacat ca lumea a uitat cele mai valoroase cuvinte:"Multumesc!,Te rog!"

tigaie spunea...
14 octombrie 2008 la 09:28  

TE ROG nene Mugurele fa o vraja si readu-i pe lume pe acesti copii minunati.
MULTUMESC

groparul intelectual spunea...
25 octombrie 2008 la 01:06  

bine zis...

Anonymous spunea...
12 ianuarie 2009 la 13:31  

a inceput sa ma pasioneze blogul tau! imi place cum si ce scrii.citind articolele tale inteleg ca esti un om plin de valori. bravo tie!!! da-i inainte.... nu fii lenes!...scrie!

Dolan spunea...
12 ianuarie 2009 la 16:23  

Multumesc pentru apreciere.
Sper sa nu ma las pagubas...sunt cam lenes... poate e doar senzatia inceputului de an :)

PS :
1. Cine esti?
2. De unde esti?
3. Ce liceu ai studiat?
4. Colegi de armata?
5. Copie dupa cartea de munca.
6. Taxa 100 ron

Anonymous spunea...
12 ianuarie 2009 la 21:52  

pai nu te lasa pagubas ca e pacat...cat despre mine... n-am facut armata!

Dolan spunea...
12 ianuarie 2009 la 21:55  

:D
Sa inteleg ca acest articol ti-a placut cel mai mult... e scris de ceva vreme...

Anonymous spunea...
12 ianuarie 2009 la 22:18  

sunt mai multe, n-am reusit sa le citesc pe toate dar o voi face.din intamplare am gasit blogul tau si primul articol citit a fost cel cu secunda in care D-zeu nu te-a vazut.am apreciat curajul si sinceritatea...pot sa-ti spun ca imi pare rau pt ceea ce ti s-a intamplat. astept un nou articol! pe curand!

Dolan spunea...
12 ianuarie 2009 la 23:01  

Hmm, imi pare rau, dar am sa te dezamagesc. E doar o fictiune, tampenii care-mi trec prin bibilica :)
Pana acum am descoperit doar ca esti din Fagaras, ai windows vista, stai pe Mozilla si ai net de la RDS... de nume nu am dat inca :D

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker