Misoginism, afacere de primăvară !

sâmbătă, 6 februarie 2010 ·


Mă, deci eu nu m-am născut misogin.. așa credeam. Probabil ceva legat de copilărie, șlapul luat în cap, acea lingură de lemn primită cadou de la mama... pe spate sau dracu știe.
Am avut momente când bănuiam cu desăvârșire acest lucru.
Și totuși alta e buba…
Eu de fapt urăsc prostia crasă și am reacții în funcție de persoana ce-mi prezintă cu nonșalanță CV-ul prostiei. Și e clar că în funcție de persoane, am anumite atitudini, manifestări, fenomene, mai mult sau mai puțin normale.
Cum să-i spun primarului că e un hoț? Îmi ajunge impozitul ce-l plătesc, nu vreau să-mi adauge un altul...
Cum să-i spun polițaiului ce pute a băutură de ce se urcă la volan? Nu am ce face cu permisul?
Cum să-i spun tâmpitului de badigard, ca atât are, badi.. Îmi este cald cu dinții-n gură?
*am dat doar exemple legate de masculi, exemple feminine nu găsesc - deci nu sunt.
Dar, spre lașitatea mea ( din punctul vostru de parere ), sunt un misogin.
Urăsc atât de mult prostia, încât am curajul să ți-o spun. Iar tu crezi că sunt misogin :D
Păi și când îi spun lui Gilu că e prost, asta ce mai e: repulsie patologică față de bărbați? Un alt fel de misoginism?
Clar, ești prea toantă să realizezi cât ești de neevoluată.
În fine.
...................................................................................
Idee pentru o afacere misogină : se cumpără o parcelă de pământ, se împrejMUIEște cu plăcere (figură de stil – a se folosi gardul din sârmă – să nu scape proasta), se aruncă în țarc un număr par de femei ( imparul nu le place ). Când apare testosteronul cu bănuțul, îi dai pușca cu tranchilizant, își aleage inferioara, o folosește, apoi o aruncă înapoi.
Ea va țopăi veselă în continuare ( în cazul de față, “în continuare” este denumirea dată țarcului ), alături de celelalte surogate, purtând discuții inteligente legate “uite ce bluziță mi-am luat... uite ce gentuță....”
O posibilă pretendentă la funcția de șefa țarcului ar fi simona sensual ( la oameni numele și prenumele se scriu cu litere mari ).
Dar nu o putem vota, e bolnavă săraca :(
Stire:
La inceputul lunii februarie, mai exact din prima zi a acestei luni, simona a aflat cea mai trista veste a vietii ei .
Desi doctorii incearca sa o tina sub observatie, sa o trateze, fiecare cum se pricepe mai bine, boala femeii se pare ca nu are leac. Punctul G al Simonei nu poate fi gasit de nimeni.



Mai bine eram un căcat de misogin, iar toată lumea să fi fost deșteaptă.

1 comentarii:

Sydy spunea...
9 februarie 2010 la 12:38  

Atat de bine nu m-am m-ai distrat...cata dreptate...dar sa nu uitam ca tu simti prostia omului de la 10 m ;), imi pare rau ca nu am si eu calitatea asta...chiar mi-ar prinde bine :)

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker