De ce îi naști ?!?

sâmbătă, 20 februarie 2010 ·


Plimbându-mi picioarele prin lume, cărat de gânduri bune, am început să mă crucesc de câtă prostie a stat Dumnezeu să semene. Și dacă am încetat în a mă întreba “Unde este dreptatea Ta?” ( când vine vorba de săraci oropsiți, dreptăți lăsate la voia întâmplării... ), nu pot să nu mă opresc din când în când, să arunc câte o ocheadă spre cer, să-I râd ștrengar și să-L întreb “faza cu Mama Prostiei e mereu gravida, este o eroare de calcul de a Ta, așa-i?”
Oțărât de gânduri negre, am rămas setat pe singura mea dilemă: cum niciodată, draga de ea, Mama Prostiei, nu avortează, niciodată nu pierde sarcina? Cum de naște mereu la termen.
Din punctul meu de vedere, acest fapt, este o lipsă de concordanță în ceea ce a dorit Dumnezeu să creeze și ceea ce a înțeles Mama Prostiei ca să plăsmuiască. Acesta este un aspect.
Știm că nu e ușor ca să ai mintea mărginită. Toți facem greșeli, nu putem nega acest lucru. Din păcate, nu oricine accede integral la această titulatură. Mai dureros, pentru cei fără minte, rămâne lupta, efortul depus, sacrificiul de a rămâne sus în top.
Şi să nu uităm: prostia doare.
Cu atât mai mult se cuvine ca noi, oamenii obişnuiţi, să-i cinstim pe semenii în suferință, ce îndură cu stoicism şi faptul că nu uită de idealul ultim “să ajungă un prost cu diplomă”
Acesta este celălalt aspect.

Ideea la acest post este niciuna. Că pot să stau și-n cap, nu-i mai vindec. EVIDENT

Gata, final de bon.











Sursa

- un site mișto ce-l urmăresc de ceva timp... genial din punctul meu de vedere.
Autor : Anagramatorul de vise

3 comentarii:

Sydy spunea...
20 februarie 2010 la 20:57  

EVIDENT...=)) Ce tare e =))

Sydy spunea...
20 februarie 2010 la 20:57  

cu finalul de bon m-ai dat gata...evident =))

Ioana spunea...
22 februarie 2010 la 13:17  

M-ai lasat fara cuvinte...EVIDENT...=))!!

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker