Proastă educație

sâmbătă, 2 ianuarie 2010 ·


“auzim vorbindu-se aproape exclusiv despre consecințele negative ale înjuratului, dar nu se poate ca recursul la acest tip de limbaj să nu aibă și un rol util – altminteri, nu ar fi evoluat, ar fi dispărut cu totul” – băiat deștept Timothy Jay.
Și aici apar și eu...
Mi-aș fi dorit ca zi de zi să arunc cu gânduri bune după lume, așa cum alții au plăcerea de a trage cu cornete după fete, eu aș fi preferat să chinui lumea cu calde urări.
Dar m-am născut!
Și ce-am găsit?! Gură spurcată, blestemată...



















Și dacă eu nu mai am înjurături cu cristoşi, cruci şi candele, morţi şi vii…. atunci nu știu zău cine mai înjură :D Se pare că românii au aflat mai demult că înjurăturile calmează “durerea”( spun nu știu ce studii ). Nu știu ce să cred. Pe mine nu mă calmează, mie îmi plac. Există înjurături/jigniri geniale, grele rău, cele aruncate inteligent.
Nu postez nicio mostră din colecția mea de înjurături, nu se cade, sunt baiat educat, ce dracu. În schimb plantez câteva jigniri care-mi plac și câteva minute din doua filme românești în care protagoniste sunt doamnele… da, cele care nu înjură niciodată, și dacă tot o fac, nu înjură ca la ușa cortului, așa cum o facem noi, bărbații…

- Fiecare trebuie să existe, dar de ce tocmai dumneavoastră.?
- De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare să fie de unul singur?
- Bancul pe care vi-l voi povesti acuma e așa de bun că vă pică țâțele... oh, da' văd că îl cunoașteți deja...
- Nu v-au rugat niciodată părinții să fugiți de-acasă?
-Eu nu uit niciodată un chip, dar în cazul dvs. o să fac o excepție...
- Oare este astăzi o zi deosebită sau sunteți de obicei așa de tâmpit?
- Vă rog să nu vă mișcați! Aș vrea să vă uit așa cum sunteți...



Asfalt Tango - Nae Caranfil



Scurt metraj : Amatorul



PS: mie îmi place super mult poza ( proprietarul ei îl găsiți AICI ), ceea ce am scris e așa, să nu postez doar poza :D

0 comentarii:

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker