Așa da :)

duminică, 15 noiembrie 2009 ·


Ieri seară am aflat pentru a doua oară, într-un interval scut de timp, că mulți cred că ceea ce tastez pe aici, sunt chestii reale din viața mea. Îmi pare rău, majoritatea sunt chestii reale doar în imaginația mea :)
Probă la dosarul "Demnitatea de șofer" :

El: esti cu capu`?
El: ce drec i`ai facut lu` domnu `agent?

Io: pai ....
Io: a plecat
El: scrie tot
Io: ce sa scriu ma?
El: pai nu se poate sa fi fugit ala de langa tine
El: daca e adevarata povestea
El: dar stiu ca tu nu minti......MULT

Io: cum sa fie adevarata ma?
Io: astea sunt cretinitati
Io: ai innebunit?
Io: pai cum sa fuga politaiul?
El: ma gandeam ca ai avut tu norocul la dinasta
Io: alta intrebare
Io: pai eu ma ploconesc?
Io: ma apuc de plans
El: pai..........io stiu cum e fiecare in intimitatea lui?
Io: bine ma, sunt papagal... si acum ce fac? ma apuc sa spun la toata lumea?
El: mda
Io: ma bucur ca a prins povestea

2 comentarii:

laurette09 spunea...
18 noiembrie 2009 la 21:14  

:))=))mortal
Ma intreb cateodata daca lumea intelege exact ce dorim sa exprimam, sa aratam, sa justificam.In cazul tau se pare ca nu..in al meu, mai mult ca sigur:))Crezi ca si-a dat cineva seama ca fulgul tomnatic este totusi o frunza, ma intreb daca a inteles cineva:))
Ai grija de u:keep going:)Foarte dragutza povestioara anterioara...

Dolan spunea...
18 noiembrie 2009 la 21:29  

Multumesc miss Laurette :)

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker