Urmează cele mai grele săptămâni din viață !

duminică, 13 septembrie 2009 ·

Urmează cele mai grele săptămâni din viață ! Ce ni se va întâmpla?
Ai de pwla mea...


La emisiunea lui Capatos - a se citi capăt’os, orice muiere capătă un os...hmm... nu asta vroiam să scriu...
Reluăm... deci, la emisiunea lui Capăt’os - a se citi capăt’os ( urâtă emisiune, cred că este o mostră de tâmpenie crasă... ba nu, sunt rău ( a se citi râu ) , sunt altele mult mai, asta nu e chiar în top), la emisiunea respectivă, știre puternică „Urmează cele mai grele săptămâni din viață!”
Să-mi trag casa la xerox, să am două case...
Eram în derularea programelor, mă delectam chinuind telecomanda și am nimerit pe tâmpenia asta de emisiune. Titlul m-a făcut să poposesc pentru câteva minute. Nu rezist prea mult, că încep să scot sunete ciudate și apar vecinii, rugându-mi soția să-mi schimbe postul tv.
Îl știți pe Iliuță, omul din noapte, cel care le știa pe toate? http://www.iliuta-clarviziunea.ro/ ( nu vă chinuiți să intrați pe site, nu a avut bani să-și achite domeniul) … no, el are o soră, nu știu dacă de sânge, dar de ghicit/ prezis viitorul, precis... soră de ghicit?!? Deci există soră bună, soră vitregă și, mai nou, soră de ghicit...câte tâmpenii pot îndruga… Da...și ființa respectivă susținea că ne-am dus pe pwlă în următoarele săptămâni.
Repet : „Urmează cele mai grele săptămâni din viață! Ce ni se va întâmpla?”
Prima chestie logică ce o poate face doar un om normal... schimb postul tv/ canalul și totul o să fie bine, excelent, pentru că e imposibil ca pe un alt post tv să nu fiu anunțat că o să câștig averi, că o să fiu fericit, că o să mi se nască primul copil ( numerotarea începe de la zero, deci la mine ar fi așa: 0 apoi 1 ; deci logic al doilea copil e primul – au dreptate clarvarzătorii ) sau că o să am noroc ca viitoarea mea soție să fie un fotomodel… deci trebuie să divorțez...
Dar când vrei să vezi până unde duce prostia, stai și te contopești cu ea, începi să-ți pui întrebări...
Oare are o clasă socială la care se referă, spre care e direcționat “necazul” sau generalizează? Adică, toți o s-o frecăm sau numai câțiva? Dacă nu toți, care sunt cei câțiva? Dacă-mi schimb serviciul sau mă mut dintr-o clasă socială în alta… scap ???
Dacă se referă la cei bogați, super bogați, la moguli ( expresie foarte uzitată-n Croația de către gașcă ), ce mama lui Iliuță mai pot păți ei? O să le mănânce șoarecii depozitele de “cașcaval”? O să le moară a 6-a nevastă și va trebui să-și ia o amărâtă de 19 ani? I se virusează windows-ul lui Bill?
Dacă se referă la clasa de jos? Păi pe ăia, săracii, ce să-i mai afecteze? Au devenit imuni. Tâmpita nu știe?
Cel mai sărac om din România, care nu are nicio lețcaie-n buzunare, când vrea, face o piruetă și țop-poc un pachet de Kent 8 și o jumătate de oareșce. Pe ei chiar îi doare la banană.
Hai mă, câte pwla calului de clase trebuie să ai, să crezi ce debitează tâmpita la TV? Clase sau coeficient? Ai de pwla mea…




1 comentarii:

Anitha spunea...
14 septembrie 2009 la 13:05  

Mda,a inceput sa troneze prostia,sa fie promovata tot mai mult...ce tara de rahat,sa ajungi sa promovezi prostia si incultii,ce neam de traista mai suntem si noi..

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker