Fotbalul - Naționala și Apocalipsa

miercuri, 9 septembrie 2009 ·

Astăzi, într-o discuție cu un prieten recent dobândit ( nu știu cum se definește un prieten nou... cred că prieten nou, nu? ), mă rog, într-o pauză de normalitate, atunci când începem să debităm tâmpenii ce au rolul de a ne mai descreți frunțile, el mi-a replicat că pândește o apocalipsă, că nu vrea s-o rateze... asta era pe la prânz...

Seara a început meciul României împotriva Austriei...se vorbeau rahaturi, echipă matură - dacă mut căciulița de pe ultimul a și pe primul, iese echipa mătură - nu are nicio legătură cu subiectul, doar că am atenție distributivă sau prea multă imaginație... deci, la televizor se povesteau căcaturi, ce vârstă are echipa, că e matură, că am ratat calificarea la mondiale, că Răzvan Lucescu va trebui să califice naționala României la EURO 2012, iar pentru îndeplinirea acestui obiectiv va avea la dispoziție 15 luni, timp în care... bla bla bla
Aici a început motorașul meu să intre în functiune :)
Păi în 2012 e Apocalipsa...
Mă rog, pe mine nu mă prea pasionează ce au prezis Mayașii, cred în așa ceva cum crede mama că se lasă bătrânul de băut.

Să zicem că în 2012 e Apocalipsa ( nu știu dacă se scrie cu a mare, dar din respect față de ce se zice despre dânsa, am să scriu așa ).
Mă întreb cum o să arate grupele și cu cine o să jucăm?









Să zicem că ne calificăm, trecem de grupa morții ( parcă acesta este termenul pe care-l tot folosesc comentatorii ), cu cine o să jucăm mai departe?

Judecătorii – România : 0 – 6 . Bănel a înnebunit la propriu flancul stâng al Judecătorilor, punctând în primele 7 secunde, de 6 ori.
Polonia – Germania : 0 – 0 . Procesul de la Nuremberg/Nürnberg continuă...
A doua Carte a lui Samuel – Israel : ? - ? Și totuși, meci amical .
Inundații – Finlanda : 0 - 1000. Să nu uităm, Finlanda este țara celor 1000 de lacuri...

În fine, nu știu de ce ne mai chinuim...
Auzi ce strigă tâmpiții Bagă-l pe Gigi, Răzvane, bagă-l pe Gigi... bagă-l pe Gigiiiii, Răzvane, bagă-l pe Gigi...
Da, cred că ar trebui să nu mai încercăm nimic, nu se merită, a dispărut și naționala de fotbal, peste tot apar doar interese personale, degeaba se chinuie Răzvan ... joacă naționala României și ăia îl înjură pe Gigi de când a început meciul... Nu știam că a ajuns la națională...pwla mea, ar trebui să-mi plătesc și eu cablul, mai aflu una – alta.
Am putea să ne scuzăm și să renunțăm : Fraților, în 2012 vine Apocalipsa, ce rost mai are să investim în ceea ce nu putem vedea, juca, etc... risipă de timp, de bani, de emisiuni, de interese, de perversități în direct... așa că FRF a decis, ultima investiție o vom face într-un beci, unde ne vom ascunde.
Oare Dumnezeu are puterea de a divide Apocalipsa, să facă niște Apocalipse mai mici?
Ce ziceți de o Apocalipsă de România?



Ar fi bun un război, să mai rărească din când în când pe câțiva dintre noi,
lumea să se aerisească și să poată măcar câțiva să trăiască...Ar fi bun un război, să supraviețuim măcar din doi în doi, lumea să se aerisească și să poată măcar câțiva să trăiască...



6 comentarii:

Dorineskovich spunea...
9 septembrie 2009 la 23:07  

No comment că io nu prea ştie cu folbalu.. şi până una alta sper să nu pice pe tura mea Apocalipsa aia cu inundaţii că mie nu prea-mi place să merg la inundaţii...

Sfarshitorul spunea...
10 septembrie 2009 la 01:06  

Apocalipsa de romania? Vorba ARHIblogului...traim in tara in care nici apocalipsa nu vine! (Are si ea o mandrie) Da' eu tot o pandesc...poate poate apare pana la urma :)

Evir11... spunea...
11 septembrie 2009 la 10:01  

super... vroiam mai multe meciuri......tu ai imaginatie, nu?

Dolan spunea...
11 septembrie 2009 la 12:45  

Pai am imaginatie sau nu am? :)

Anonim spunea...
13 septembrie 2009 la 23:34  

tocmai ca ai

Dolan spunea...
13 septembrie 2009 la 23:40  

Eu am zis sa nu stresez cu prea multe exemple :)

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker