Ceaușescu n-a murit !

luni, 7 septembrie 2009 ·

Toți cei care am participat sau au vizionat revoluția-n direct, știu că Ceaușescu a murit.
Nu prea e adevărat. El trăiește, ne veghează îndârjit.
Astăzi, la magazin, la noi ( zic noi, că mă implic, când nu o s-o mai fac, o să fie la ei ), coadă mare, nu e prima, nu e ultima, nu e binevenită, nu e dorită, de mulți huiduită.
Dacă pe ușa de la intrarea-n magazin, orarul avertizează trecătorii că magazinul s-ar deschide la ora 09:00, orice om din categoria “din Ceaușescu născut” va apărea la ora 07:00. Tind să cred că e tratamentul acela tâmpit la care au fost supuși în acea perioadă destul de glorioasă.
Dacă e o coadă la ceva, e clar că trebuie să apară și micul instigator: Babacus-tremuratus, Țipătorul de dimineață, Cel plin de molii. Dar când apare și Baba cu buzele roșu suprem ( există și un altfel de roșu, adică roșu suprem, se găsește doar în ruj, culoare ce ajunge să fie privită cu ochi îngăduitori abia după 57 de ani ), deci, dacă intervine și Baba roșu suprem, e belire. Când apar pe rând, mai e cum e, dar dacă au nimerit împreună, dacă și-au mai și unit forțele, te-ai dus pe pwlă, e bine să-ți vezi de ale tale.
- De ce e coadă?
- Cine-și permite să ne țină pe noi la coadă?
- Cine este patronul tău?
- Și ce dacă tu ești patronul? Vreau numărul de telefon al șefului tău !
- Mucea !
- Nu ai materie cenușie ca să porți o conversație cu mine.
- Cum îi cheamă pe parinții tăi?
- Îți puteam fi mamă.
- De ce îți parche
zi mașina în fața magazinului tău?
- etc, s.a.m.d
Bine, bine... dar când ești Io, când ești dispus a cerceta și studia, când vrei să descoperi de unde miroase a putregai, care e faza cu molile ce zburdă pe deasupra mea??? Îți spun eu ce se întâmplă : ești crucificat, aruncat la câini, tras pe roată... AI BELIT-O
Nu pot să cred că un babacus tremuratus expiratus are curaj să sară la bătaie atunci când „îi sunt încălcate drepturile câștigate la Revoluția din `89”. Dacă-ți fut una, mă dead walker, uiți care a fost prezența la vot la alegerile pentru Primărie ( când înjur, caut să o fac cât mai enigmatic, să îl fac să rămână pe gânduri, e un fel de derutarea adversarului )....
Ceaușescu e o școală, e în mine, e în tine, e în blocuri și uzine,azi îl poartă fiecare, Ceaușescu în veci nu moare.
Câți ani mai trebuie să treacă pentru a ne lepăda de Ceaușescu, să nu-i mai întâlnim pe cei ce i-au cântat suflarea și i-au respirat chemarea?
Te lepezi de Ceaușescu? Mă lepăd !
Ceaușescu n-a murit.
Istoria ne-a păcălit.
Ceaușescu suntem cu toții...




Pasaje, cuvinte, expresii aparținând Adei, știu eu mai bine...
O să mai completez și mâine...

3 comentarii:

Anonim spunea...
8 septembrie 2009 la 07:39  

da, ceausescu suntem cu totii cei ce aveam macar 12-13 ani in 1989...ceilalti mai mici habar nu au ca a fost o revolutie-sa-i zicem asa teatrului-si cred ca era normal ce se intampla....iar cei ce s-au nascut dupa 1989 sunt pe langa total, nu au nici o legatura cu trecutul, cu istoria noastra, cu scoala-care nu mai e scoala-nu mai sunt din civilizatia betonului , ci din cea a asfaltului democratic!!!!!

Dolan spunea...
8 septembrie 2009 la 19:50  

Adevarat,
Trebuie sa fi prins anii de pe vremea lui Ceausescu, ca sa poti privi cu ochii mei... ceausistii :)

Ruxandra spunea...
9 septembrie 2009 la 20:14  

Nu am trait opresiunile Ceusesciene, aveam 5ani la revolutie. Dar intr-adevar efectul e ca o ciuperca ce s-a intins si poate ca prin dinastia ca noi se retrage si se vindeca mai repede. Mi-a trebuit sa ajung pe la vreo 19-20 ani sa nu ma mai aplec de trunchi la ghiseele mult prea jos plasate ... ca sa dau bani.

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker