Fix - Pix - Televiziunea lui dracu...

miercuri, 16 septembrie 2009 ·

A murit Ion Dolănescu…

…pula mea, ciclul vieții, unii se duc, alții se nasc... Că s-a dus prea devreme, prea târziu,Dumnezeu știe…bă, dar omul ăla a murit de 6 luni sau pentru unii nici nu s-a născut. Omul respctiv mai are un pic și nu mai există, nici dăcă-l cauți, iar emisiunile despre șacalii care au rămas în urma lui nu mai încetează…


Câți copii are Ion Dolănescu?
Câți bani avea Ion Dolănescu la saltea?
Maria Ciobanu a umblat cu ochii vineți !
Ochi vineți era poreclă unui clovn de la un circ din București…
Frații nu mai sunt frații… sunt surori….
Câți doi băieți avea doar unul prima căsătorie scurtă? – asta am înțeles de la emisinea Acces din rect, după 10 minute de vizionare.
Mă doare-n fix în p…rima intersecție cine cu cine, care cu care, cât, de ce și pentru ce… ajungi să urăști televizorul sau mai grav, omul… ale dracu hiene…
( am uitat să specific, nu mă pasionează genul, mă deranjează faptul că nu mai găsesc nimic la tv, ceva cultură, nu incultură )
Mi-am scos 225 giga cu filme, să uit de canalele tv… țară de hiene… și când am reușit să vizionez tot ceea ce am downloadat, sper să fi terminat și tâmpitele alea de împărțit averea la televizor și să își aducă aminte că moartea unui tată nu înseamnă a se pune de pricină.
Cine s-a gândit vreodată că instituțiile s-au mutat, ierarhizarea s-a schimbat…
Fiecare caz este studiat și judecat în direct de către juriul spectator și prezidat de judecători, procurori, magistraţi-asistenţi de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a Televiziunilor, personalul de specialitate a emisiunilor în direct.

1 comentarii:

Sfarshitorul spunea...
21 septembrie 2009 la 17:10  

Vezi ce patesti daca te uiti la tv? Lucrurile sunt atat de simple, iar lumea e atat de buna si de pasnica atunci cand nu folosesti cutiuta magica :D

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker