Telenovelă

luni, 23 februarie 2009 ·

Mi-am făcut și eu un test psihologic, să văd ce iese. A ieșit ceva, dar sincer nu știu dacă e de bine sau de rău :D


RASPUNS: inclinati spre constitutia atletica. Tipul dumneavoastra de nebunie, dupa Kretschmer, ar fi epilepsia. Temperamentul dv. ar fi predominant ixiotimic (visceral), comportament flegmatic si perseverent, intrerupt uneori de explozii de violenta acumulata progresiv. Iata cum descrie comportamentul atleticilor Joseph Nuttin: "Atletii reactioneaza putin la stimuli care tind sa le distraga atentia in indeplinirea unei sarcini. Reactiile lor motrice sunt lente si greoaie. La testul Rorschach, dovedesc putina fantezie. Kretschmer a concluzionat ca exista ceva tenace, aderent, greoi si putin mobil in acest comportament: ideile reactiile si activitatile urmeaza un curs stabil si nu "decoleaza" decat dificil, ceea ce sugereaza si termenul "greoi", care exprima caracteristica dominanta a acestui temperament. In fata unui excitant, atleticul ramane impasibil, imperturbabil, cu posibilitatea de a avea reactii explozive si masive".

0 comentarii:

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker