Dinamo se întărește ...

duminică, 11 ianuarie 2009 ·


Acționarul formației Dinamo, Vasile Turcu, a declarat, ieri, pentru Dolanblog, că roș-albii îl vor achiziționa pe atacantul român Alexandru Tudor, acesta urmând să semneze un contract pe trei ani după ce Comisia Centrală a Arbitrilor își va da acordul pentru transferul său.

“Îl vom aduce pe Alexandru Tudor la cererea lui Mircea Rednic. Aveam nevoie de un atacant care să ne “aducă goluri”. Când am spus că avem 10-15% șanse de a câștiga acest campionat, am luat în considerare toate posibilitățile de a ne întări. Este bine ca vin jucatori care pot să suplinească absența omului de gol”, a spus Vasile Turcu.

Până în data la care Dinamo va pleca în cantonamentul de iarnă, în Ștefan cel Mare vor mai ajunge încă 3 jucători, toți fiind legitimați în prezent la Comisia Centrală a Arbitrilor.



2 comentarii:

Sydy spunea...
19 ianuarie 2009 la 21:54  

Nu ma am eu cu fotbalul si nici nu ma pasioneaza...dar tu nu esti stelist?! :)

Dolan spunea...
20 ianuarie 2009 la 10:02  

Articolul e scris la mișto. Am să-ti explic live care e faza :D

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker