Odă celei care-mi hrănește inima !

duminică, 14 decembrie 2008 ·

Că te iubesc, că te iubesc,

Știu toți ce-n cale-mi mă-ntâlnesc,

Știu cei ce m-au văzut plângând,

Știu cei ce m-au văzut râzând, -

Căci râsul ca și plânsul meu,

Nasc numai din cuvântul tău;

Și râsul lumea mi-l impune,

Când plânsu-mi despre tine spune,

Încet toți cei ce au iubit,

Și de amor au suferit,

Ei știu, de-abia ce mă zăresc;

Că te iubesc, că te iubesc !


Că te iubesc, că te iubesc,

Și că prin tine pătimesc,

Stiu oameni, stele, păsări, flori,

A dimineții mândre zori;

Ști însăți tu, deși nu vrei.

Primăvara din ochii tai,

Al vieții mele Dumnezeu,

Ce-ades, apasă sânul tău

Și buza ta ce a mințit,

Când de-a mea buză s-a lipit,

Ah, toate știu că te iubesc;

(Că te iubesc, că te iubesc )

Și toate fac de pătimesc !


Dimitrie Petrinó

( 1838 – 1878 )

6 comentarii:

Anonymous spunea...
14 decembrie 2008 la 17:58  

f faina...tot ce faci faci cu tot ce esti!

Dolan spunea...
14 decembrie 2008 la 20:05  

Cine ești anonimule? :D

Evir11... spunea...
14 decembrie 2008 la 21:14  

ce fain ar fi fost s-o fi scris tu...

Dolan spunea...
14 decembrie 2008 la 21:20  

Uită-te când a trăit nenea Petrinó, am citit ceva până am găsit ce îmi place. Câteodată contează gestul :P chiar dăcă inspirația vine de la Dimitrie Petrinó...

LAILON spunea...
18 decembrie 2008 la 21:44  

jaaaaaa
trăsnească... too deep for me

Sydy spunea...
29 decembrie 2008 la 11:46  

Poti sa sti...gestul conteaza...e super tare

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker