Trompalăul, pomana'n viu, musca tete si stelistu

joi, 18 septembrie 2008 ·


Trompalăul :

Unii folosesc expresia când definesc prostia unei persoane, alții îi spun trompalău celui care pune botul la vrăjeală...i-a căzut trompa...
Eu am să-l intitulez așa pe cel bogat, omul de vază, omul important din societatea noastră.
Ăla bogatul de-a ajuns bogat, păi ăla nu se mai considera bogat pentru că nu se mai compară cu tine, ci cu alți bogătani... deci, săracul de el, e tot sarac...
El nici nu mai are timp sa plângă, cred că a uitat de așa ceva... poate dacă îi amintește secretara.
Fiind un om bogat, clar că devine și o persoană importantă. Dacă e să ne uităm prin DEX:
IMPORTÁNT, -Ă, importanţi, -te, adj. Care are însemnătate, valoare; însemnat. ♦ (Despre persoane) De vază; remarcabil, ilustru. ♦ (Ir.) Care se crede om de seamă; plin de aroganţă, îngâmfat. – Din fr. important.

Așa am ajuns să știm că o persoană importantă este arogantă, îngâmfată, să nu uităm că tocmai din cauza “importanței” te vede ca fiind nesemnificativ, deloc important sau te vede ca fiind egal cu 0±1. Atunci când o persoană dragă ție și-a însușit această “calitate” , rămâi dezonorat de faptul că o cunoști.
Pomana'n viu sau moartea online:
Le-aș face la toți, să vadă și ei așa preventiv cam ce zice lumea când se duc. Hmm, dar dacă nu e bine... poate au să apară bocitoare doar pentru simplu fapt că el încă vede, aude, poate lua măsuri .... da, nu-i a bună. Conform tradiției din bătrâni, aceasta se face pentru a se asigura că o să-și facă pomenile aşa cum trebuie...
Musca țețe, știți voi, aia care provoacă boala somnului.
aici nu este vorba de musca originală, eu am o muscă pe care mă chinui să o modific genetic, să-i fac ceva parazitului ce-l cară după ea de nebună... de somnolență suntem sătui. Dacă acel parazit te umple de sentimente noi, să zicem sentimentul de culpă. Pac musca, pac BzzZbzZZ, pac sentimentul de culpă... auzi ce deriva de aici - culpa politică, adicălea ei au să fie urmăriți de acțiunile intreprinse în calitate de om al statului... vine Ili la TV - da, am abrogat legea retrocedărilor pentru interese personale, de Partid, etc - culpa morală, adicălea sunt urmariți de faptele pe care le comit ca individ, nu mai dezvolt, bun, next... vine iarăși bzzbzz-ul, te-a prins, te umple de sentimentul de vinovăție...il vezi pe Bernard bla bla bla, director general al Distrigaz Sud la televizor, plângând - recunosc, iarna nu trebuie să plătiți gazul la prețuri astronomice, recunosc, am prins o puștoică de 20 de țoli, i-am promis casă, masă și mașină..tre să vă ard...recunosc, sunt vinovat...
PS: auzi că sentimentul de culpă, de vină, face parte din sănătatea psihilogică și morală a persoanei


Stelistul
Când o să-mi plătească Jiji factura de la intreținere, am să scriu despre echipă, suporter, treburi.
Țara asta nu știu unde se duce...
E plină de oameni importanți, apar noi culturi, istoria noastră dispare, maneaua ia amploare...
Rromânia, țară declarată oficial ca fiind o țară EMO.


Doamne Dumnezeule, cred că atunci când ne-ai creat – dacă Tu ne-ai creat – ai avut o zi tare proastă.

1 comentarii:

Lailon spunea...
25 septembrie 2008 la 17:49  

No apăi ideea de trompalău venea la mine dă la ăia care pun botu... nu chiar la vrăjală.. la o glum între colegi de exemplu.. şi pun botu.. se supără.. şi pleacă târâindu-şi botul pe jos după ei aşa.. agale... ca elefantu.. iu nău... şi de aci era ideea de trompalău. Tare oricum subiectul tratat.. place mult ideile tale despre pretenii ajunşi importanţi... Asta e... până una alta nu am întâlnit persoane de jenu ăsta ajunse sus puse care să aibă sentiment de vinovăţie pt actele lor sau.. etc.
Cam atât :)

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker