Sarbatoarea Pascala

vineri, 20 iunie 2008 ·

Cu prilejul Sfintei Sarbatori de Paste, gandurile ni se indreapta tot mai mult spre Dumnezeu…. oare? :)

Anul acesta, spre deosebire de alti ani, am petrecut Sfintele Sarbatori alaturi de familie, la cumnatul meu acasa. Ne-am instalat cu totii, cu mic, cu mare, la o masa intinsa-n curte, sub un mar pe post de umbrela . Am inceput cu o bere, apoi cu un gratar, ceva mancare traditionala, iarasi o bere…ok, am rezistat sa stau serios super mult, doar e sarbatoare mare, am ciocnit ouale rosii cu solemnitate, pastrand regulile inventate de nu stiu cine… m-am plictisit…prezenta babelor imi creaza o stare de lesin, trebuie sa fac ceva, altfel adorm…

I-au pusca de paintball a cumnatului meu Alex( spre deosebire de celelalte pusti cu care m-am jucat, aceasta e mai speciala, are si luneta ), pun un bidon gol, ma antrenez, ma plictisesc si de activitatea asta, e prea banala. Trec prin tinta stalpii de iluminat, geamurile de prin vecini ( unul s-a spart, probabil o calitate mai slaba a sticlei ), hornuri, scocuri, becuri… m-am plictisit, tot nu e ca atunci cand ai o tinta “vie”.. cand lasam arma in jos, o baba de la masa imi zice “maica, doar nu tragi dupa vrabiute, e pacat, te bate Dumnezeu” – no na! vroiam tinta vie si tocmai mi-a fost sugerat cum mi-as putea petrece in continuare ziua :) Adevarul ca nu ideea de a trage dupa vrabii m-a incanta atat de mult, cat faptul ca am sa fac ceva ce nu le convine octogenarelor. Toti cei care ma stiu, cunosc parerea mea legata de necrofilie. In fine. Duc arma la ochi, astept o vrabie, aterizeaza un mascul simpatic – poc !!! Ii zbor coada, nu mai e atat de simpatic… Baba observa ploaia de pene “Maica, tragi dupa pasarele – Te bate Dumnezeu ! Radea sufletu’n mine, ii raspund cat se poate de serios “Doamnã, eu de mic vanam cate o pasarica”… Meciul continua, Eu - Baba : 1 – 0, astept o noua victima, luneta la ochi, trebuie sa fiu rapid, apare o alta vrabie, zbang, pe asta am luat-o din plin, cade rapusa de bila mea de paintball langa picioarele babei, rade sufletu-n mine, conduc cu 2 – 0. Ma duc sa vad ce face victima, fuck it, a trecut bila prin ea… Probabil s-au facut o gramada de remarci, probabil mi-au adus ceva injurii, dar cine aude, eu sunt cu luneta la ochi, pot mai mult, daca ma ajuta vantul, cred ca am sa pun urmatoarea vrabie pe masa, in farfuria babei :) Am reusit sa mai torpilez inca doua vrabii, niciuna dintre ele nu si-a atins tinta dorita de mine. Probabil daca eram in Japonia, de mult ateriza pe farfurie, acolo altfel se cade-n picaj, altul e antrenamentul kamikaze :)

A inceput sa-mi placa Sarbatoarea de Paste, dar am fost dezamagit de vrabii, probabil in ciripeala lor, au anuntat ca jos e un nebun care nu stie la ce foloseste pusca de paintball si care sunt de fapt tintele. Ete ca nu a mai venit niciuna. Dezamagit, am lasat arma de-o parte si m-am resemnat.

Am mai desfacut o bere si plin de satisfactie mai aruncam cate un ochi catre baba, care atunci cand se uita catre mine avea o altfel de privire, ceva draconic – babele sunt periculoase – eu sunt adeptul adrenalinei. In majoritatea confruntarilor am castigat. Sa fie asta un tel in viata mea?

Spre seara amortiti si plictisiti am auzit un foc si un sunet de cioburi, arunc o privere, Alex a luat la tinta stopul stanga spate al Daciei parcate in curte la el, uhh, o alta tinta :) Ma ridic, cer arma, doar e randul meu, 3 bile si dispare tot stopul. Apare si Tibi ( socrul meu ), trece la celalalt stop… 3 bile fiecare, e concurs… Am gaurit stopurile atat de bine incat tot portbagajul era plin de vopsea de la bilele trase de noi. Am trecut la oglinzile retrovizoare, praf si pulbere amandoua.

Pentru cei neinitiati : parbrizul nu se sparge, am incercat din rasputeri.

A fost un Paste frumos, iesit putin din tipare, dar a fost frumos, abia astept urmatorul an….

In timp ce scriam despre acest subiect, a venit un client, varsta – aproximativ 25 de ani, dupa el a aparut mama lui…chiar daca vorbeau incet am putut intelege conversatia lor … De ce ai furat ma sosetele din magazin, cum sa te intimidezi si sa le bagi in buzunar? Mama lui a venit apoi la mine, cu o voce blajina, cu niste ochi plapanzi, asa cum au bunicile din povesti, m-a intrebat : nu va suparati ca va deranjez, nu stiti cumva unde am putea gasi un “cuib”, sa platim o femeie, sa faca si fiul meu sex? Imi pare rau doamna, eu sunt onanist ! A plecat dezamagita…. Ce fata de Peste am :)

8 comentarii:

Mircea spunea...
20 iunie 2008 la 14:07  

ce bine ca nu m-a intrebat pe mine intrebarea cea "mare" ca ii raspundeam sincer... am o teava de fier asa faina in bar... super.. cred k i se muleaza chiar super pe tzeasta... saracu baiat... sa ii caute ma-sa de futut :))

® F.Sebastian 2008 spunea...
20 iunie 2008 la 16:07  

pai stai asa,ce comentam aici,ca deja ne-ai bombardat cu intamplari intamplate :D.
Deci una la mana vreau sa zic da de pasti te-ai distrat putin mai bine ca mine...avand in vedere setea mea de a distruge si mai ales cu pusca de paintball ;), iar cu furatul sosetelor, come`onnnn...intimidat?? pfff si oare fisu` cum arata? enuiei noi sa fim sanatosi si poate ajungem si prin paduri sau cine mai stie pe unde...miss paintball!!

Schumi spunea...
20 iunie 2008 la 17:14  

Ce sa intamplat de pasti stiu dar cealanta poveste nu.
Pai mumasa la saracul baiat o fii crezand ca baiatul e distrus psihic odata ca a inceput sa fure si a doua oara altceva decat sosete nu a gasit si ala sa fura.
In capul babei a trecut idea ca o partida de sex al va insanatosi mintal pe fiul sau si in scena ai aparut si tu Mugurel " The Pimp " dupa capul babei.
Acuma ma intreb Mugurel daca baba nu stia ce este un onanist si te intreba cat iti este pretul.

Dolan spunea...
20 iunie 2008 la 17:57  

Bine ma psihologule ca te-ai prins, pai asta era si ideea babei, sa ii dea de munca lu' ala. Ce are onanismul cu femeile?
Ba... acum ce sunt: Pimp sau Onanist?

madden spunea...
20 iunie 2008 la 18:06  

Deci cred ca ati sarit peste ce este cel mai important!!! PASARICILE!!!!
Mugurel, ai omorat PASARICA:(((((

Va spun eu, desi stiti, ca Mugurel, e mare amator de "stors viata" din pasarele.. Am martori, este si filmat..

Si acu', baiatu' cu sosetele.Cred ca este fan American Pie...Eu i-as fi zis lu' maica-sa sa ii faca o placinta cu mere, parca era urmatorul pas din film nu?:)))))

madden spunea...
20 iunie 2008 la 18:07  

Am uitat...a cui era masina pe care ati picatat'o?

Marian spunea...
28 iunie 2008 la 12:05  

Uite ca ati patit-o si pe asta...dupa ce ca destui veneau pentru o tuica :)) au inceput sa vina si pentru "masaj" :)) probabil cand a vazut firma "internet-cafe" or fi zis in sinea lor ca vor avea parte de fete live, dar si de...o cafea ! si wow ! toate incluse in pret ! :) si ca "am gasit locul perfect sa probezi sosetele! pfiuu, ce zi reusita" :))) aaa! si masa o fi vreun MILF si l-a insotit sa ii dea lectii ! :)))

sydy spunea...
2 iulie 2008 la 10:32  

Faina povestea...numai ca ar fi nasol daca ar citi baiatul cu Dacia povestea =)) Poate asa o sa se care odata de acolo cu tot cu masina =)) Eu una nu ma supar chiar deloc

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker