Scrisoare catre Redactie

miercuri, 6 februarie 2008 ·

Nu stiu de ce mi-a scris mie, dar...

Ma numesc Ionut V. Si am o problema mare...
sunt un mare prost. Am inceput sa fac laba din a 5-a, acum am aproape 19 ani si nu stiu cum sa ma mai scap de ea. Am incercat de zeci de ori sa ma las dar degeaba. De cate ori am incercat tot de atatea ori m-am apucat iar . Simt ca nu mai am control. De vreo doi ani sunt intr-o depresie continua....din cauza ca m-am masturbat in exces si asta a dus la altele...insomnii, stari de confuzie... am ajuns in asa hal ca nu mai stiu nici cine sunt.... parca as fi drogat. Parca nu mai sunt constient de ce se intampla in jurul meu. M-am distrus cu mana mea (la propriu). Oare o sa mai fiu vreodata cum eram inainte? Habar n-am. Niciodata nu am renuntat la laba mai mult de o sapt-doua. Ce pot sa fac... cum sa fac sa renunt? De fiecare data cand zic ca ma las stau vreo doua zile linistit dupa care incepe sa mi se deruleze in minte craci, p**de , cururi , tate si toate alea... Parca sunt un animal.... Nu ma obsedeaza sexul dar am ajuns sa fiu dependent de laba. Azi e 29 decembrie 2007. O data cu anul ce va veni vreau sa incerc inca o data sa ma las. Si de data asta o sa ma las si nu o sa ma mai apuc vreodata.

Doar cei care au reusit sa se lase de "meserie", sunt rugati sa comenteze :))

0 comentarii:

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker