Sunt certat, apostrofat si criticat

vineri, 25 ianuarie 2008 ·

In urma ultimului comentariu, am hotarat ca blog-ul sa ramana blog, sa renunt la a mai posta bancuri, stiri, etc, lucruri care nu-mi apartin si sa astept momentul de inspiratie :)
Ne cunoastem Ionut? Doar mama m-a mai certat asa... :)


Ionut spunea :

de ce ai mai deschis blog daca nu ai nimic de spus ?
1.situri de bancuri sunt destule
2.carcotasi vedem oriunde ne uitam
3.senzationescu scoate deja seriale pe episoade cu stiri traznite
4.toti fagarasenii stim ce bun este netu intre mandra si beclean-s-ar putea sa ploua cu apa mai dura pe cablurile de curent, telefon, internet si ce-o mai fi agatat pe stalpi si corodeaza mai repede cuprul, respectiv aluminiul din interiorul plasticului respectiv cauciucului de protectie....blestemul dintre rausor si meltea....

singurul material de calitate de blog este butonul aproape violat al andreei....

este de la inspiratie ?...tind sa cred ca pana si muzele au inceput sa lucreze cu juma' de norma....sa aibe timp suficient sa se spele bine in gat cu periutele lor de antrenament....
deci, sa fie de la inspiratie ? sau de la faptul ca vrei sa iesi si tu putin din fagarasu asta de cacat...???
..ai face bine sa ai ceva de zis asa , pentru prestanta !
ca un prim critic adevarat(pt ca nu am mai vazut in comentarii alt critic) aparenta este ca esti doar unul prins in valul blogurilor, cum a fost si valul mircului, valul messengerului, valul hi5-ului...mda, e la moda sa fii la moda zilele astea..

sper si cer calitate la nivel de blog-dolan !!!
si mai sper ca exact cand e blogul(in general) foarte frecventat si pare ceva pentru care ai fost facut ....sa o dai in bara chiar acum !!!

spune !! daca ai ceva de zis !!

7 comentarii:

ionut spunea...
26 ianuarie 2008 la 13:42  

calitatea unui material nu consta in povestea lui - mai interesant sau mai plictisitor...ci consta in calitatile si originalitatea autorului de a le expune

..in traducere, mai putine dialoguri si mai multe concluzii personale..

http://www.problogger.net/archives/2006/02/14/what-is-a-blog-2/

astept sa scrii(cu doi de i) !!!

Dolan spunea...
26 ianuarie 2008 la 14:40  

Nu mi-ai raspuns la intrebare. Ne cunoastem cumva?

Dorineskovich spunea...
26 ianuarie 2008 la 17:44  

Mie unul.. imi place blogul asta... Si daca tu, ionut crezi ca ai vrea altceva.. pana una alta nu cred ca te poate obliga cineva sa ramai pe blogul lui Dolan si sa citesti ceea ce este expus aici...Ca, vorba aia.. e democratie doar...Pana una alta.. ai putea sa iti faci tu un blog al tau.. sa il mentzii la curent cu materialele pe care le doresti tu.. si.. si poate sa ti-l si critici.. de ce nu? Sincer imi place ca in blogul asta sa fie prezente si chestiile de care ma izbesc si eu in viata de zi cu zi... Nu spun totusi ca ar fi cel mai exemplar blog... totusi.. e la inceput si... e chiar OK.
Keep up the good work Dolan-man!

Schumi spunea...
26 ianuarie 2008 la 22:36  

www.google.com daca te plictisesti Ionutu intenetul este o vasta biblioteca informationala.
Chiar cu ajutorul lui poti evada din orasul Fagaras cu un simplu click poti vizita ce locatie vrei tu sau poate iti place sa stai in continuare in fata monitorului si sa aduci comentari care crezi tu ca te fac mai important.

ionut spunea...
27 ianuarie 2008 la 10:05  

nu...nu cred ca ne cunoastem....sa-ti raspund la intrebare

in al doilea rand mi se pare ciudat ca mi-ai pus comentariul in arhiva ta de blog....era doar un comentariu...dar e blogul tau

in al treilea rand pentru Dorineskovich si schumi: cautati va rog cuvantul critica(critic) in dex !!

http://dexonline.ro/search.php?cuv=critica
ca un catatean al unei tari care adopta o politica bazata pe declaratia de independenta, as spune ca mi-am castigat dreptul la o parere pe 26 august 1789
si ca un sfat, ar trebui sa criticati blogger-ul, nu comentariile facute de cititori
atata timp cat situl adopta o politica prin care se pot publica comentarii-bune sau rele(depinde de parerile cititorilor)

:) vad ca ai prieteni care iti sar in ajutor "la nevoie" dar cam precipitati.
apreciez ca nu m-ai trimis tu personal pe alt blog, pentru ca era deplasat din partea ta, tinand cont ca situl pe care esti membru are sectiune de comentarii

j0ker spunea...
30 ianuarie 2008 la 23:21  

ce kestie misto...citesti ceva pe net si nu iti place..?daca ai okazia lasi un comentariu cu parerea ta si treci mai departe,dar sa citesti ceva (tot pe net..:)lasi comentariu ca nu iti place..si dupaia intri sa vezi ce zic altii despre parerea ta (lasata in acel lok in care ai zis ca nu iti place)..asta mi se pare o kestie de pliktiseala..adika ma bag putzin in seama..sa vad si eu cum e..dar oarevar..nu pot sa zic kit de tare e blogul ca nu stiu nici un clasament al blogurilor..asa ca pt mine e misto..cele mai tari mi se par alea cu netu'..(am dat si eu de asa ceva)..si kind am probleme de genu...il sun pe omu' cu blogu..hihihi..ar trebui felicitat ca are timp si de blog..in fond(sau fund) si la urma urmei uat da fac..nu iti place nu mai citesti.

la dreaq ce o ard si eu aicea..:)..dar asta nu imi place..eu imi fac 20k de executori si mii de teutoni..miioane de resurse consumate,o gramada de timp pierdut(care nu mai ai de unde sa il recuperezi),si pe linga asta ma mai trezesc si noaptea sa dau atacuri..SI TU IMI ZICI CA NU ASA SE JOACA..?

Dolan spunea...
31 ianuarie 2008 la 09:57  

Joker-ul ramane Joker :))

PAI IMI ZICI MIE CUM SA JOC TRAVIAN???

:)))

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker