Parerea mea !!!

sâmbătă, 26 ianuarie 2008 ·

Ionut — ideea de baza a unui blog este sa scrii despre ce ai tu chef sau ce te intereseaza pe tine. Un blog e ceea ce vrei tu sa fie nu ceea ce vor cititorii tai.

Iti contrazic toate cele 4 puncte. E ca si cum ai da sfaturi celor care vor sa se apuce de… whatever(desen, dans, literatura etc) sa o faca profesional, sa se intrebe de ce nu ii aplauda nimeni dupa primele executii- si sa renunte daca e cazul, si sa urmeze pe X si Y (pune aici niste nume pompoase).

Poate ca ideea de blog a evoluat fata de inceputurile ei. Pentru multi la inceput era doar un jurnal online astazi el reprezinta mult mai mult. Ce ai vrea sa fac, un “professional blog” sau “business blog” unde putem obtine informatii utile de la persoanele cele mai avizate din business-ul respectiv?

Pana la urma totusi ce este un blog ? Are cumva o definitie precisa? Cred ca este un site ca toate celelalte si daca informatia din el ne foloseste la ceva ( indiferent ca este fun sau business) il citim sau nu.

Un blog il faci in primul rand pentru tine, si de-abia eventual muuult dupa aceea te adaptezi inconstient publicului.

Daca am imprimat o directie blogului, la mine fiind parte funny, ar trebui sa o mentin asa. Imi plac bancurile, imi aleg din ele si le postez aici, ce e rau?

“deci, sa fie de la inspiratie ? sau de la faptul ca vrei sa iesi si tu putin din fagarasu asta de cacat...??? “ Sa ies din Fagaras? Unde? Ce are orasul cu ce scriu eu pe aici? Inspiratie? Sunt doar intamplari adevarate.

Ei, dar sunt sigur ca stiai deja chestiile astea, si nu ai vrut decat sa mai infierbanti putin atmosfera, cu afirmatii si intrebari “traznite”


Felicitari pentru ca ai deschis o conversatie ;-)

7 comentarii:

ionut spunea...
27 ianuarie 2008 la 11:11  

bineinteles ca aste este parerea ta din moment ce ai pus pe blogul tau ce ai crezut tu de cuviinta
mi-am inceput comentariul cu o intrebare la care nu am primit raspuns...restul erau argumentele mele
te rog rectifica acolo: nu am dat nici un sfat.
in plus, am folosit o critica constructiva, chiar ma asteptam la ceva ce stii sa faci: sa te folosesti de originalitatea si de talentul de narator pe care le ai,sageti de ironie,ganduri, principii de viata si sa le expui pe blog.
ca o cugetare: cnd am auzit de blogul tau am fost foarte entuziasmat si abia am asteptat sa il citesc, credeam in calitatile tale, dar am fost foarte dezamagit de ce am gasit acolo.
de asta m-am decis sa las un comentariu constructiv(parerea mea)
pana la urma faci ce vrei tu cu blogul tau, poti nici sa nu bagi in seama criticile, ablsolut ce vrei tu din moment ce este blogul tau
nu e nevoie de proffesional sau business blog pentru a fi un blog de calitate
un blog in primul rand il faci pentru altii, pentru tine faci un pdf, daca ai net sa scoti adobe reader sau .doc,daca nu
din moment ce scrii pe google: blog dolan105 si este primul in lista nu prea vad de ce l-ai face pentru tine!
ca si cand uploadezi ceva pe youtube si spui ca l-ai uploadat pentru tine....hmmm
-e nevoie de inspiratie sa povestesti intamplari adevarate
in concluzie, nu vroiam sa infierbant nimic, vroiam doar sa stiu de ce ai mai deschis un blog daca nu ai (aproape)nimic de spus ?

nu vreau sa intru in nici o polemica, apreciez ca mi-ai spus parerea ta

trebuie sa inchei acum ca vad ca raman fara argunente si idei :)

Dolan spunea...
27 ianuarie 2008 la 11:59  

"ionut spunea...

ca o cugetare: cnd am auzit de blogul tau am fost foarte entuziasmat si abia am asteptat sa il citesc, credeam in calitatile tale, dar am fost foarte dezamagit de ce am gasit acolo.

ionut spunea...

nu...nu cred ca ne cunoastem....sa-ti raspund la intrebare.."

Si pana la urma care e adevarul? Se pare ca te contrazici. :)

ionut spunea...
27 ianuarie 2008 la 12:47  

**julia roberts si dolan**
julia catre dolan:ne cunaostem ?
dolan catre julia:nu...nu cred ca ne cunoastem
dolan:cand am auzit de primul tau film abia am asteptat sa il vad..dar nu e grozav
julia: se pare te contrazici

deci? te stii bine cu julia roberts ?(exemplu)


la ce te referi cand spui : ne cunoastem ?
???????????????????????????????
daca ma stii tu ?
sau daca te stiu eu ?
daca ne-am intersectat privirile ?

pune o intrebare in asa fel incat sa pot sa iti dau raspunsul pe care il cauti

deci nu vad unde ma contrazic
dar vad unde devii paranoic :)

vad ca nu ai acoperit toate unghiurile inainte sa ma faci mincinos

poate o sa trec pe acolo la o cafea...

deci, inca o data, daca te-am ofensat cu ceva, nu vroiam sa intru in polemici
mi-am exprimat o parere personala vis-a-vis de ceea ce faci si ceea ce poti

am gresit ?

Dolan spunea...
27 ianuarie 2008 la 16:49  

Am obosit !
Ai 1 - 0.
Am sa continui cu ce imi doreste sufletelul, pentru prietenii mei (daca tot ai zis ca nu e blogul meu, e al cititorilor mei).
Cafeaua e 1.5 lei pentru tine.

Dorineskovich spunea...
28 ianuarie 2008 la 10:06  

La fel cum ai si tu pareri.. avem si noi si... nu cred ca are cineva probleme cu faptul ca aduci critici... tot ceea ce spuneam e ca.. nu te tzine nimeni cu forta pe site-ul care noua ne place atat de mult. Chiar... 2 intrebari la care sa raspunzi cu raspunsurile care le vreau: Ai o identitate? si daca da.. care?

sydy spunea...
30 ianuarie 2008 la 19:34  

Nu ma intereseaza parerea nimanui, despre blogul tau, mie una imi place...e chiar misto, ba chiar te bine dispune. Sunt de parare ca o chestie care te-a bine - dispus odata, citind-o, te bine dispune si a doua oara. Asa ca, nu ma intereseaza, daca ceea ce scri pe blog nu e ideea ta si am mai citit-o in alta parte, chiar a fost super felul in care te-ai exprimat.
"Nu conteaza ca e in stirea respectiva, ci cum este acea stire prezentata", crede-ma asa e.
Sunt convinsa ca nu l-ai facut ca sa apari pe google in prima lista cand dai dolan105, ci pur si simplu pentru tine, pentru noi prieteni tai. De ce nu au toti oare blog? pentru ca nu stiu sa se exprime, nu au idei pentru asa ceva.
Imi place blogul, tine-o tot asa :D

Dorineskovich spunea...
30 ianuarie 2008 la 23:55  

ionutze... ia mai fa ma ...czcrjt :)) te-ai speriat nenea de nu mai scri? ei asta e.. nu poti sa ii multumesti pe toti cu ideile tale.. pe noi cei prezenti pe blog pe aci in nici un caz nu...

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker