Pfff

luni, 23 august 2010 ·


Îmi este dor să scriu :(
Dar nu am energie pentru aşa ceva.
Sunt obosit.
Nu am rabdare nici macar sa caut o idee. Sunt obligat să mă dedic serviciului.
Aş scrie pentru "9-114-200-11.dynamic.fagaras.rdsnet.ro", că intră în continuare la mine pe blog... eu tot nu ştiu cine este :(
Aş scrie pentru că-mi place.
Aş scrie pentru că unii prieteni mai aşteaptă câte un articol ceva...
Aş scrie pentru că mulţi nu mă ascultă ( aici pot refula ).
Aş scrie pentru CĂ şi punct.



Am fost la paintball :D


Jocul a fost mai dur tura aceasta şi mai obositor. Am jucat 2 pe 2.
Gagicuţa a fost partenera mea!


2 comentarii:

Lili spunea...
26 august 2010 la 09:52  

Da Da Mai scrie cate ceva , din cand in cand, ... Scri bine si ... imi place tare sa citesc. E un mod de a nu pierde legatura cu tine, cu voi- Mai scrie cand ai timp ... Eu de abia astept! Pustoaica e tare simpatica langa tine! Lili

Copilu' spunea...
23 septembrie 2010 la 22:50  

Cred ca nu ai timp si energie sa scrii...dar e pacat..:(..multi asteapta ceva nou....me too!!

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker