O tema mai veche

miercuri, 20 ianuarie 2010 ·


Numele meu este Marcel. Astazi mi-a permis Dolan sa scriu cate ceva prin hartiile lui.
Ca sa incep cu inceputul, o sa scriu despre sfarsit. A, nu v-am spus, sunt un fel de clarvazator, mai demult am scris si horoscoape. Si chiar functionau... ca orice alte horoscoape.
Sfarsitul incepe pentru fiecare cand realizeaza ca are nevoie sa schimbe ceva in viata lui. Sfarsitul asta poate dura cateva minute, poate dura saptamani, poate dura ani, poate dura toata viata. Depinde strict de motivatie. Mai exact ce te motiveaza pe TINE sa pui capat. Am vazut oameni motivati de bani care au pus capat unei cariere de doi lei si au luat-o de la capat ca vanzatori de chiloti, apoi au reusit in viata. Am vazut oameni care au pus capat unei relatii de multi ani ca sa o ia de la capat singuri sau cu altcineva si au ajuns ce si-au propus sa ajunga.
In principiu toti ajungem ce ne dorim sa ajungem, trebuie doar sa stergem trecutul si sa vedem numai viitorul in fata ochilor. N-o sa generalizez si sa va dau sfaturi cum sa ajungeti la acest 'sfarsit' pentru a o lua de la capat. Pe fiecare il motiveaza ceva. Pe unii lipsa banilor, pe unii lipsa sexului, pe unii lipsa plimbarilor pe malul unui lac, fiecare cu ale lui. Fiecare se cunoaste cel mai bine pe el insusi, el stie cand a ajuns la limita. El stie cand e cazul sa isi ia viata de la capat.
Pentru toti ceilalti, pentru cei care doar stiu ca vor.. dar nu stiu CE vor si CUM vor, sunt aici.
Eu, Marcel.
La inceput o sa vi se para amuzant, o sa ziceti ca ma cred mama omida, o sa ma intrebati ce am realizat eu in viata, toti romanii sunt buni la sfaturi, etc etc. Dupa o vreme insa o sa vedeti cum viata vi se schimba in bine. O sa vedeti ca tot ce era rau dispare si ca ajungeti fix unde v-ati dorit sa ajungeti. O sa si uitati de Marcel. Deabia dupa o vreme, dupa ce lucrurile se aranjeaza in vietile voastre, o sa ziceti "da, ar trebui sa ii multumesc lui Marcel, chiar daca nici macar nu l-am cunoscut in persoana".
Acum dupa ce ati citit randurile de mai sus, cativa dintre voi o sa isi puna intrebarea - bun, teoretic suna bine, practic cum facem? Raspunsul meu este: Puneti o intrebare, lasati un comment aici. Cat mai amplu. O sa il sterg, o sa il transform intr-o postare noua. Fiecare va avea povestea lui. Va avea liniile dupa care sa se ghideze in noua viata, in viata pe care si-o doreste.
O sa va incurajez doar spunand: ce aveti de pierdut? nu va cer nici un ban, nici macar recunostinta. O sa va doara vorbele mele, dar o sa va deschida ochii. Ce e de pierdut? unii o sa piarda un prieten pe care nu l-au avut niciodata, altii nu o sa piarda decat 10 minute spunand o poveste.
Cu stima,
Marcel

1 comentarii:

Dolan spunea...
21 ianuarie 2010 la 19:28  

Macel :)
Tu abia acum ai realizat treaba asta?
Eu de prieteni am scapat, nu mai am niciunul...sau poate unul.
Iar acum duc munci asidue, fortez o usa ce ne va duce spre un alt drum...alt oras...alta viata...
Interesanta postarea :D

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker