Port inlegal de funcție

sâmbătă, 26 decembrie 2009 ·


Nu socializez și nu zâmbesc forțat.
Cred că am ajuns să socializez mai ușor și mai repede pe net, live îți văd fața și mă apucă greața. Îmi este ușor să mă integrez într-un colectiv, să mă fac plăcut, toți prietenii știu că așa este.
Am obosit să mă fiu obligat să interacționez cu cei care sunt proști și semnalizează. Am obosit să trăiesc lângă leneși, cocalari, pițipoance, hoți, mincinoși, interese personale(mă refer la cei care ar trebui să ne slujească).
Nu socializez prea mult cu oameni care au gândiri radical diferite de ale mele. Dacă aș face-o, ne-am contrazice constant fără a ajunge undeva. Recunosc că din această categorie de oameni intră și cei care stau prost la capitolul IQ; exemplarele sunt și mai fascinante când prostia vine însoțită de aroganță. Am ajuns rău de tot, mai nou mi se spune ursuzul.
Un prieten se lamenta destul de acid pentru că la Ministerul Culturii a ajuns un ungurian… dick... Păi noi ca români ce am făcut până acum pentru pământul acesta care ne suportă sufletele atât de infecte? Era bine să avem la Ministerul Comerțului și Mediului de Afaceri un elvețian, la Ministerul Afacerilor Externe un american, la Ministerul Agriculturii, Pădurilor Şi Dezvoltării Rurale un austriac, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii să fie condus de un englez, Ministerul Apărării Naţionale de un indian, Ministerul Justiţiei și Libertăţilor Cetăţeneşti ne-ar prinde bine un canadian sau un irlandez, la Ministerul Sănătății aș pune un islandez și tot așa, numai român să nu avem…. pentru că ori e pus cu scop precis, ori e un cretin angajat necalificat, care a spus da funcției pentru că dă bine la portofel, dă bine la mașină sau prin vecini… dracu’ să-l bubuie, că m-am enervat.
Îi mulțumesc persoanei ce se ascunde în spatele ip-ului 79-114-200-***.dynamic.fagaras.rdsnet.ro, care ca browser folosește Chrome3 și are Windows XP. Nu știu cine ești, dar văd că mă vizitezi aproape zilnic :) Dacă ai chef, ai putea să-mi spui cine ești, lăsându-mi un mesaj…
PS: acesta este un post scris de ceva vreme, dar nu i-am dat interes până astazi.
PS 2 : dacă Dan nu mai scrie, nici eu nu o mai fac... păi ce pielea mea, eu sunt mai prost? :)

9 comentarii:

Anonim spunea...
26 decembrie 2009 la 14:46  

pai era bine sa avem la Afaceri un elvetian, dar din pacate nu e asa, ...avem un ungur la cultura...mortii mamii lor...

La Multi ani si tie, nenea!!!!

Dolan spunea...
27 decembrie 2009 la 10:09  

Si ca vicepremier ce avem?

Dan spunea...
27 decembrie 2009 la 11:22  

Am luat doar o pauza. De scris o sa scriu muuuult, dar in februarie :)
Si atunci o sa merite sa citesti

Dolan spunea...
27 decembrie 2009 la 11:56  

Am inteles. Atunci raman online :D

mOntecOre spunea...
27 decembrie 2009 la 23:42  

Si eu raman pe faza Dan ( sper ca nu pe dinafara)

Anonim spunea...
28 decembrie 2009 la 08:33  

daca te referi la mine, am link-ul tau pe prima pg si le deschid mereu pe toate. cand ai scris ca ti se spune 'ursuzul' m-am mirat dar am inteles de ce cateva randuri mai jos cand incercai sa iti imaginezi cine as putea fi... in fine, stai linistit ca nu o sa te mai deranjez!

Dolan spunea...
28 decembrie 2009 la 21:27  

:) Cum sa ma deranjezi cand nici macar nu stiu cine esti.
Eu chiar iti multumeam pentru ca ma vizitezi aproape zilnic...
Nu te lega de imaginatia mea, e prea bolnava :)

Chiar am multumit pe bune.

Dolan spunea...
28 decembrie 2009 la 22:13  

"in fine, stai linistit ca nu o sa te mai deranjez!" - partea asta lasa loc de interpretare, asa ca am sters ceea ce am scris eu :)

Eram doar curios, cine ma viziteaza atat de des si eu nu stiu.

Faza cu ursuzul se refera la altceva.

Dolan spunea...
24 februarie 2010 la 22:29  

Tot nu vrei sa-mi spui cine esti?

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker