Filme interesante

sâmbătă, 26 decembrie 2009 ·

Sunt câteva filme pe care abia aștept să le văd. Unele au apărut deja, dar aștept varianta mișto ( imagine + sunet ), altele stau să apară.

1.The book of Eli - Denzel Washington



2. Repo man - Jude Law, Forest Whitaker, Liev Schreiber

3. Clash of the Titans

4. Bineînțeles că trebuie urmărit și Avatar



5. Iron Man 2 - Robert Downey Jr.

6. Invictus - Morgan Freeman, Matt Damon



7. Ninja Assassin

8. Prince Of Persia -The Sands Of Time- Jake Gyllenhaal



9. Sherlock Holmes - Robert Downey Jr., Jude Law

10. A Christmas Carol - Jim Carrey



11. Daybreakers - Ethan Hawke



12. Inception - Leonardo DiCaprio

13. Legion

14. Edge of Darkness - Mel Gibson





Mai sunt Knight and Day cu Tom Cruise și Cameron Diaz, Season of the witch cu Nicolas Cage, The Road cu Viggo Mortensen și Charlize Theron, Everybody's Fine cu Robert de Niro. Aștept și The Wolfman cu Benicio Del Toro, Anthony Hopkins...

Oare realizați cât de mult îmi plac filmele? :)

13 comentarii:

mOntecOre spunea...
27 decembrie 2009 la 23:38  

sunt si altii.. vreau sa le vad fara ca macar sa ma uit la trailere:)

Dolan spunea...
28 decembrie 2009 la 21:32  

Eu ma uit la tot, si la reluarea unui trailer :D

PS ... care de fapt nu e un PS, ca nu ai cum sa spui cuiva La multi ani la sfarsit de discutie :) Deci ante-scriptum : La multi ani mOntecOre.
Am zis primul :D

mOntecOre spunea...
29 decembrie 2009 la 19:25  

La Multi Ani si tie.
Dar de ce??

Dolan spunea...
29 decembrie 2009 la 21:47  

Esti capricorn? Atunci vine ziua ta... nu?

mOntecOre spunea...
30 decembrie 2009 la 22:28  

oh cu asta m-ai lovit la cornite:)

dap, sunt. a proud one.

thank you very much

mOntecOre spunea...
8 ianuarie 2010 la 23:52  

avatar (imax, da! ma laud), sherlock holmes si christmas carol - check-ed.:P

Dolan spunea...
9 ianuarie 2010 la 09:34  

Si Christmas Carol? :-s

mOntecOre spunea...
9 ianuarie 2010 la 10:52  

ala fu primu...3d...iar ma laud

Dolan spunea...
9 ianuarie 2010 la 16:53  

Ok. Din aceasta clipa, orice relatie de prietenie s-a incheiat >:P

mOntecOre spunea...
14 ianuarie 2010 la 00:45  

te-ai suparat pe cineva? ce nasol...iti propun sa ii scrii o scrisoare, va fi mai personal asa.

adica e aiurea sa imi spui mie. in schimb eu as putea sa iti povestesc cum ma feream de diverse elemente din film...silly me i was enjoying the film.

nieh nieh >:)

Dolan spunea...
14 ianuarie 2010 la 22:39  

Daneeeee, fata asta face misto de mine :((

Fa ceva ca sa-mi revina si mie zambetul... o ecranizare ceva....

mOntecOre nu mai are TV
sau
mOntecOre nu mai are net

Un film acolo, sa rade si sufletele mele, ce pielele mele :D

mOntecOre spunea...
21 ianuarie 2010 la 00:07  

am fost concediata...nah de razi:)))

sau...more time for movies...trb sa ma duca lumea pe la film ca sa nu cad in depresii:))

ps: dan nu e pe fir
ps: am fost la activitati paranormale, recomand

Dolan spunea...
21 ianuarie 2010 la 08:52  

Imi pare rau sa aud asta

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker