Românul se rromanizează

duminică, 13 septembrie 2009 ·

Spuneți-mi că eu am văzut prostia supremă!

Spuneți-mi că nu există ceva mai cretin, mai lipsit de inteligență!

Spuneți-mi că eu am văzut ultima frontieră a prostiei, că noi românii mai avem o șansă ca să ne revenim ( trebuie să ne revenim, altfel eu ce mă fac? )!
Întra-devar, vine apocalipsa… ieri am văzut un semn…
Acțiunea se desfășura și-n centrul orașului, nu era o chestie periferică, că acolo se mai întâmplă întâmplări, nu rămâi mască tot timpul. Deci, eram în centrul orașului, îmi așteptam răbdarea… din depărtare, nu prea mare, vocea lui Guță se apropia de mine, ridic privirea spre cer, în același timp îmi ridic și întrebarea : - a murit Guță și se apucă de transmis mesaje din înăltul cerului ?

Plec la drum cu Dumnezeu.
Frații mei io le fac bine
Și îi i-au pe toți cu mine...


Dar nu, reglându-mi cu exactitate funcționarea corectă și precisă a urechilor, am descoperit că vocea lui Guță venea din lateral – dreapta – jos.
NU SE POATEEEE !!!! Guță era captiv într-un scuter Piaggio....
Dar ce scuter!!!

Piaggio 50 cc, un dragon al șoselelor, deținut de un superb exemplar de moldovean 35/10/36 ( unde prima cifra reprezintă vârsta deținută momentan, următoarea cifră, bineînteles, coeficientul de inteligență, iar ultima, vârsta la care ar fi bine să moară ).
Nu pot să cred, în cutia, gen portbgaj, avea un casetofon ( cred că era cu casete, altfel îi sărea cd-ul ) iar pe ghidoane prinse două boxe. Sonorul era destul de puternic, fidelitatea exemplară. Guță ar fi fost mulțumit de cum îi este redată vocea, lălăiala plină de cultură.
...mergea încet, ca nu cumva zgomotul produs de scooter să masturbeze în vreun fel sonorizarea...
...mergea încet și arunca ochiade lacome pe trotuar...
...mergea încet și întreba : Ce faci fetele, vă place manelele?
...mergea încet și eu nu aveam nimic la mine, o bară/ față de Tractor, o ușă mare- Camion...



Am observat/ constatat o chestie dureroasă, românul se rromanizează !

PS : i-am dat 10 la coeficientul de inteligență, pentru simplu motiv că a știu cum să-și facă sonorizarea sau că a știu la cine să meargă.



6 comentarii:

Schumi spunea...
13 septembrie 2009 la 11:35  

Eu unul i furam boxele.

Dolan spunea...
13 septembrie 2009 la 12:14  

Cum ma? :))
Si maine sa-si cumpere altele? Sa inceapa iarasi pe marginea trotuarului "Ce face fetele, va place manelele?"
Eu raman la bara mea de tractor, usa mare de camion..

Anitha spunea...
13 septembrie 2009 la 12:50  

In curand o sa ne domine rromii,prostia va fi in floare si vai de cel care va fi diferit de ei..trist :(

Anonim spunea...
13 septembrie 2009 la 18:04  

eu il calcam cu camionul...

Sfarshitorul spunea...
13 septembrie 2009 la 23:01  

No...vezi ca aveam dreptate sa vreau sa vina apocalipsa? Si daca nu vine de bunavoie o sa imi fac eu apocalipsa mea proprie si personala!

Dolan spunea...
13 septembrie 2009 la 23:03  

Trebuie sa ne intalnim la o bere, am si eu ceva idei :)

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker