Aici e casa mea...

duminică, 15 martie 2009 ·







Unde a dispărut soarele şi grădina cu stupi?
De ce când ai trecut graniţa către Vest, parcă ai intrat într-o altă lume? Când ajungi dincolo, parcă şi cerul este altfel.
Avem o ţară superbă, dar cu ce folos?
Bancul ăla în care Sf. Petru îl întreabă pe Dumnezeu de ce a făcut ţara aceasta atât de bogată, plină de râuri, fluviu, munţi, câmpii, mare, zăcăminte, etc.. iar Dumnezeu îi replică: stai să vezi ce oameni bag în ea...parcă şi bancul acesta este făcut expre pentru noi, adevărat 100%.
Noi ne-am stricat la cap. Suntem oameni răi, nelegiuiţi şi nedrepţi.
“ mi-e silă de aceşti oamenii de lângă noi...”, pentru că-i o lume plină de maşti, uneori ajung să se-ntrepătrundă.
Parcă ar fi viaţa şi teatrul. Doar că dincolo de masca actorului găseşti de cele mai multe ori frumosul. Şi sufletul. Şi bucuria. Sau poate oboseala. Dar întotdeauna viaţa trebuie trăită intens.
În spatele celeilalte măşti e doar un suflet stins. Care te face să te-ndepărtezi tăcut. Cu tristeţe fără urmă de zâmbet.
Dacă nu ne-am pune măştile în societate, am fi noi înşine, incapabili să minţim, însă cine ştie ce poate să aducă sinceritatea nudă.Uneori minciuna ajută.Fără măşti ne etalăm gândirea ca o marfă pe tarabă şi prietenii vor fi surprinşi să afle ce gândim despre ei.
Dacă gândirea n-ar fi ascunsă de minte, în loc de prieteni am avea duşmani.
Omul este un imobil cu două picioare, cu viaţa locuind în camera cu chirie a sinelui şi îşi lasă carapacea singurătăţii acasă, ca un melc fără cochilie expus violenţei unei tălpi a realităţii, devenind vulnerabil în faţa gurii imense şi lacome a societăţii.

Mai bine să adăpostim durerea ca un chiriaş al corpului , care să ne zgârâie chipul de zidurile ostile ale sale, să ne rănească sensibilitatea de pietrele ascuţite smulse din roca suferinţei şi să deschidă răni de deziluzii pe corpul străveziu al fericirii.

România rămâne o ţară deficitară din toate punctele de vedere: intelectual, economic, politic, financiar…
Uff, România este o ţară impotentă.
Pentru ce au murit zeci de mii de oameni?

0 comentarii:

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker