Paște Fericit !

sâmbătă, 11 aprilie 2009 ·

Istovit, căzând pe pietre
Iarăşi Domnul se ridică
Sângele pe cruce-i pică
Uscată-i gura de sete
Stă mulţimea şi priveşte

Hohotind cuprinşi de ură
Râd când dintr-o lovitură
Iaraşi jos se prăvăleşte
Straiul alb ca de zăpadă
Tăvălitu-sa-n ţărână
O măicuţă-ntinde-o mână
Se apleacă să îl vadă

Ar dori la piept să-l strângă

Însă nu poate s-ajungă
Norii grei dar iuţi ca gândul
Vin de-ntunecă pământul
Inima-n dureri tresaltă
A sosit timpul Părinte!
Tatăl meu din ceruri, Sfinte

Dă-mi să gust moartea odată!
Iisus pironit pe cruce
Neamul omenesc salvează

Moartea Lui ne înviază
O, Iisuse-al meu cel dulce
Rogumite ne-ncetat
Ţie Sfânt adevărat
Iisuse ai inviat!

Înviere - Gavril Kostachis




Înviere - Gavril Kostachis















Iepurașul mustăcios e de Paște norocos, nu-ți lasă cadou în ghete, are el alte secrete: pască, oul înroșit, cozonac, mielul fript și un Paște Fericit!

0 comentarii:

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker