K1-ul și franţuzii

joi, 25 septembrie 2008 ·

Dacă nu mă înșel, prin anul 2006 s-a evidențiat prezența pentru prima dată în România a unei reprezentante a sexului frumos, pe un ring de Local Kombat.

– GREȘIT –

În anul 1991,în Valea Stanciului, într-un sat uitat de lume, numit Rodbav, într-o casă la margine de uliță, o luptătoare aștepta în umbră, în anonimat, prima provocare... În vara respectivă, ghinionul m-a adus în ipostaza de a lupta cu ea, eu tânăr, nepregătit, dar imprevizibil, ea cu ani grei in spate, ani plini de antrenamente, de sudoare...


The beginning


În vara respectivului an, adică 1991, prin mai toate satele, precum și orașele din România, circulau în zeci de tiruri, celebrele ajutoare din străinătate. Bunica mea, că ea este celebra luptătoare de K1, nu știu prin ce circumstanțe s-a înfrățit cu nu știu ce sat din Franța, repet, ea s-a înfrățit cu satul respectiv, nu satele între ele. Toate bune și frumoase. În așteptarea celebrului tir + cetațenii respectivi, în casă au început demersurile necesare...
Deci ”afacerea” era a bunicii. Noi ne-am nimerit în toiul acțiunii aduși de părinți pentru vacanța de vară, asta e varianta auzită prin popor, varianta parinților – ne scăpăm de puradei, varianta noastră – LIBERTATE.

Plini de energie, am scos cortul cel mare ( dormitor, sufragerie, terasă), o minunăție, o adevărată plăcere, facem ce vrem, au plecat părinții... cine s-a gândit o clipă la ființa delicată, blândă, suavă, cu acel chip plăpând – asta e din povești – intitulată bunică. Nici nu apucăm să mișcăm un deget și auzim un glas de bariton:

- mă copii, ce faceți, ce umblați la cort ?.

- îl montăm, să se aerisească...

- nu aveți ce căuta la el, nu e al vostru !

- cum nu, e a lui tata, deci și al nostru..

- nu e al vostru, e al lui, așa că nu umblați la el...

Ea nu și nu, am încercat să ne continuăm munca, dar ți-ai găsit, baba, că nu mai era nicio bunică prin preajmă, a luat o țeavă de la cort și zbang după noi... cu mine nu i-a mers, fiind mai mare, dar a cautat răzbunarea cruntă, pentru impertinența de-a o contrazice, cu fratele mai mic... el țuști în casă, în pat, cu picioarele la deal, modalitatea cea mai ușoară de-a se proteja...baba după el, eu după babă...

- ho femeie, te-ai țăcănit, ce ai cu noi, trânti-l-ar de cort...

Din dorința de a demonstra cine e stăpânul în casă, cred că a uitat că ea e bunica, noi nepoții ... I-am luat țeava din mână, încercând să aplanez conflictul, dar ți-ai găsit, cine-o mai oprește pe K1... Ne mai având obiectul contondent, confiscat de noi, a plecat să aducă altul. Nici cu făcălețul nu i-a reușit... purtată de spiritul anului respectiv, anul dragonului în zodiacul Chinezesc, a trecut la lupta corp la corp.. A încercat ceva fixare la gât, am reușit să-i imobilezez amândoua mâinile..am zis că ne oprim aici, dar NU, baba mai avea resurse... i-am văzut piciorul drept că dă să plece de la pământ - asta e nebuna, vrea să-mi dea cu genunchiul în coaie – noroc că baba era la relanty, se deplasa cu viteză unei furnici la – 10, am reușit să blochez lovitura fulgerătoare apărută de nicăieri. Bun, încă o țineam de mâini, eram în expectativă – Cu ce mai vine?!? Ultima soluție aleasă de ea, m-a luat pe nepregătite, a încercat un cap in gura ( lovitură nepermisă in K1 , de aici și surprinderea mea). Deci baba trișează...m-am îndreptat de spate, m-am ridicat pe vârfurile picioarelor, am zâmbit și am acceptat lovitura ei, problema a fost ca nu avea înalțimea necesară, așa că a reușit să mă lovească doar în piept...fapt care a dus la debaraserea ochelarilor de pe nas – obiect indispensabil pentru ea... Plină de nervi sau ciudă, a dispărut să aducă alt obiect contondent. Am încuiat ușa la cameră în speranța că se va liniști, când a revenit, fiind fără ochelari, s-a împiedecat de pragul de la ușă și a dat cu măna’n geam...s-a taiat rău, m-am speriat, am vrut să o ajut, să-i ofer primul ajutor, dar am primit o replică scurtă ati vrut să mă omorâți ... am zis – da, e clar, ești dusă... te-am bătut la K1 cu tot cu deashibaraiu’ tău.

S-a curățat, și-a pansat mâna ( pumnul ) și-a învelit mâna într-un prosop de PLAJĂ și-a plecat prin sat... Noi ne-am terminat de montat cortul, că am avut liniște.

Seara am ieșit pe ulița, așa cum se face la sat... deci toata lumea se uita ciudat la noi... bă, ce au ăștia cu noi...

Am reușit să avansăm cu brio până pe la jumătatea satului...aici ne-a oprit o cumatră care ne-a apostrofat – ce ati avut mă copii cu bunica, de ce-ați vrut să-i dați în cap să-i luați casa? E cu Ferească Dumnezeu... ce treabă avea casa în conflictul de mai sus???


Morala :

Dacă/ Până ajung francezii la tine, s-ar putea să rămâi fără casă .

11 comentarii:

Anitha spunea...
26 septembrie 2008 la 12:13  

Noroc ca unii au ales sa nu tina pasul cu tehnologia...tu-ti dai seama ce iesea daca fiica luptatoarei,celebrei luptatoare de K1 stia ce-nseamna netul,blogul....Adio mostenire!:)))))))
Super misto povestea....defapt intamplarea..:))))))

Anonymous spunea...
26 septembrie 2008 la 13:17  

Cipica ce sa mai zic...chiar mia placut! :)
Mai baga daca mai ai inspiratie sau amintiri de genul asta...ca ma mai scoate din plictiseala din pauza de tigara.
Multa Bafta!

Semnat,
acelasi panik :P

Dolan spunea...
26 septembrie 2008 la 13:22  

Cipica aka Dolan aka Mugurel....
Cipica e doar nick in travian :)

Am povesti, dar imi este frica sa le postez... sunt strigatoare la cer...

Besso spunea...
26 septembrie 2008 la 16:38  

E clar , dusa rau bunica :))

Critikal spunea...
26 septembrie 2008 la 17:53  

Credeam ca numa bunamea era dusa. Iar nu sunt singur :)) A mea avea de avea cu biciu, cureaua si lingura de lemn. Daca se intalneau poate calcau pe urmele lu Hitler :P

Dolan spunea...
26 septembrie 2008 la 18:00  

Hmmm, mi-ar trebui doua babe care ar putea calca pe urmele lui Antonescu... ai in stoc? :))

Anonymous spunea...
27 septembrie 2008 la 00:05  

As agaja-o pe bunicata pe post de recuperatoare.
Sau bodyguard la vre-un club.

Semnat: Schumi

LAILON spunea...
30 septembrie 2008 la 09:03  

Super Granny strikes again :)) no apăi ce să zic no.. chestia e că ideea cu bunicuţele "Antonescu" e ok.. poate l-ar extermina pă ţiganu' cu care mă tot ameninţa bună-mea. Totuţi în cazul televizării unui meci.. să nu te superi da nu m-aş uita că poate păţesc şi io ce ai păţit tu în salon aci la spital... iu nău..
No ni no las' că-i lailon
Vă pupă tata.

Dolan spunea...
30 septembrie 2008 la 14:09  

Meeeee, ce vazusi eu la spital este de domeniul psihiatriei...nu-mi mai aminti, brrrr

lili spunea...
13 octombrie 2008 la 13:49  

ah, ce frumos, imi aduc aminte! Mai zicea cineva si de lingura de lemn!? ...cum pot sa uiti de lingura de lemn si de slapii de plastic. Cum naiba ne educau cu sistemele astea?! si culmea ce frumosi am iesit in ciuda sistemelor astea! - Vorbeam de mine

Dolan spunea...
13 octombrie 2008 la 14:20  

Da, ciudate vremuri, copii exemplari :D și frumoși.
Poate era de la lingura de lemn, care se folosea în două moduri, la mâncat sau altoit :))

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker