Fotbal

vineri, 22 februarie 2008 ·

Dialogurile între femei şi bărbaţi în timpul meciurlilor de fotbal sînt mai mult decît spumoase. Microbiştii au fost invitaţi să reproducă replicile cele mai amuzante pe care le-au primit de la neveste sau de la prietene. S-au adunat peste 300 de mesaje, care de care mai haioase, de la "abonamentul la Boom e 8 euro? O să-l ai cînd o să fim plătiţi în euro!" pînă la "ai tăi or să fie eliminaţi, nu te mai agita aşa", la 2-0 pentru Steaua în returul cu Middlesbrough.
Mama către mine: "Parcă eşti apucat. Vineri te uiţi de plictiseală la meci, sîmbătă că joacă nu ştiu cine, duminică e iar meci şi joacă altcineva. După asta, luni, marţi şi miercuri comentezi cu frati-tu toate fazele. De joi începi să faci planuri pentru vineri. Voi nu aveţi de învăţat?"
oricare

Ea: "Iar s-au schimbat porţile? Mamă, ce mă enervează cînd fac asta!"

I-am zis soţiei: "Uite, în etapa a doua mă încurci. Vrei să mergem la maică-ta şi băieţii joacă la Mioveni". Ea: "Atunci o să o mut pe mama la Mioveni"

Soţia mea: "De ce nu îl dă Becali afară pe Neşu? Ăştia nu văd ce păr are în cap?"

Ea: "Ai mai văzut meciul ăsta, nu?". Eu: "Nu, că e în direct". Ea: "Ba l-ai mai văzut! Uite, Dică are tot tricoul ăla".

Liverpool-Inter, minutul 80. Eu: "Forza ragazzi! Încă puţin şi ieşim bine din coşmarul ăsta!" Ea: "Cine îl tunde oare pe Chivu?".

Cristina către mine: "De ce te uiţi şi la campionatul nostru? Ăştia aleargă mai încet decît ăia din străinătate"

Pe stadion. După vreo 25 de minute din joc, ea: "Ce verde e terenul!". Soţia, tot la un meci pe stadion: "De ce nu comentează nimeni meciul?!"

Jucau Barca şi Liverpool. Belamy dă gol, Valdes scoate mingea din poartă, revine un jucător al englezilor şi o trimite iar în plasă. Prietena: "Se pun două goluri?"

Ea: "Cînd e publicitate dai pe Acasă?"

Prietena: "La ce echipă joacă Doroftei? La Dinamo, nu?"

"De ce te uiţi la Dinamo-Rapid dacă tu ţii cu Steaua?"

La "sfertul" din Cupa UEFA Steaua - Rapid, întrebarea ei: "Dar de ce nu sînt şi ăştia patrioţi să facă egal, să se califice amîndouă echipele?"

Era un teren cu mocirlă şi ea mă-ntreabă: "Cum pot juca aşa murdari?"

Villarreal - Fiorentina. Îl vede pe Mutu şi mă întreabă mirată: "Da' Mutu nu joacă la România?"

Cea mai tare am auzit-o de mult pe o terasa. Ea: "Dacă ştia că vine aşa de tare mingea, portarul ăla de ce nu s-a ferit? Eu cred că avea timp"

Sora mea, tot auzind în timpul meciului "arbitrul i-a dat , arbitrul i-a dat cartonaş roşu", mă întreabă: "Auzi, dar cîte cartonaşe are arbitrul ăsta la el?"

Mama către mine: "Sper să nu mor cînd are UTA meci, că tu amîni înmormîntarea!"

Cînd Nuova Guardia îi cerea lui Giovanni Becali demisia, o prietenă bună m-a întrebat: "De ce vrei să plece Giovanni ăsta? Nu joacă bine?"

La 1-0, Craiova-Dinamo, "Hai, că ai văzut destul!"

Dupa a saptea infrangere consecutiva a lui Dinamo prietena m-a intrebat: "de ce nu joaca amatorii cu amatorii si echipele profesioniste cu echipele profesioniste?"


Sursa gsp.ro

1 comentarii:

Marian spunea...
28 iunie 2008 la 12:50  

Euro 2008 ! in timpul meciului Romania-Franta, o colega de facultate ma suna...se uita si ea la meci ca de...e romanca ! si ma intreaba: "auzi...daca elvetia a jucat cu cehia in elvetia...adica la elvetieni acasa, noi de ce nu jucam cu "francejii" la Bucuresti...adica la noi acasa?!! " :))) am incercat sa ii explic si in final, m-a intrebat : "aha...pai asta nu inseamna ca trebuia sa jucam la "franceji" acasa? adica la paris? " aoleu, muica, esti de speriat ! mai avea rost sa fac si gramatica cu ea??! bine ca nu s-a legat si de "poloneji" ! oricum m-a intrebat ca de ce "chinejii" nu joaca si ei...si ce s-a-ntamplat cu brazilia si argentina :)))

Pe cine ați vota ?

Casa mea este castelul meu

"...un om nu trebuie să fie atât de bogat încât să poată cumpăra pe altul, dar nici atât de sărac încât să se lase cumpărat..."

Elora

Elora

Ochelari cu lentile speciale

Ochelari cu lentile speciale

Bella

Bella

Spre Lună

Spre Lună

Ghiță

Ghiță

Bella

Bella

Funky

Funky

Brăduțul

Brăduțul
eXTReMe Tracker